صحبت‌های جدید Andy Rubin راجع به Essential - تکفارس 
صحبت‌های جدید Andy Rubin راجع به Essential - تکفارس 

صحبت‌های جدید Andy Rubin راجع به Essential

علیرضا دهقان
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 17:31
صحبت‌های جدید Andy Rubin راجع به Essential - تکفارس 

یکی از سازندگان اندروید، اندی روبین (Andy Rubin) چندین بار از گوشی خود به نام اسنشل (Essential) صحبت کرد و اثبات کرد که این گوشی وجود دارد و بالاخره برای فروش در ایالات متحده عرضه خواهد شد. او ابتدا صحبت از فروش این گوشی در ماه جون سخن گفت ولی در جال حاضر دو ماه است که اسنشل تاخیر خورده است!

آخرین باری که از کمپانی پشت اسنشل چیزی شنیدیم، آنها گفتند که این هفته می بایست گوشی به بازار ها راه پیدا می کرد، متاسفانه این گوشی هوشمند انگار نمی خواهد خودش را به عموم نشان دهد(!) و اندی روبین امروز گفت که گوشی اسنشل برای عرضه شدن در هفته آینده آماده می شود.

روبین در ادامه گفت که این گوشی در حال حاضر به تولید انبوه رسیده است و کمپانی اش کاملا حاضرند تا این گوشی را به فروشنده ها و مغازه های کل کشور ارسال کنند.صحبت‌های جدید Andy Rubin راجع به Essential - تکفارس 

گفته می شود قیمت نسخه آنلاک فکتوری این گوشی حدود ۶۹۹ دلار است و اگر احیانا در ایالات متحده به سر می برید می توانید این گوشی را به صورت قرار دادی از اپراتور Sprint بخرید.

اگر اسنشل دقیقا زمانی که پرچم داران بزرگ دیگر مثل ال جی V30 و یا گلکسی نوت ۸ و نوکیا ۸ عرضه می شوند به بازار بیاید احتمالا سریعا از رده خارج می شود و بازار فروشش صدمه جدی ای خواهد دید.

مثل اینکه اندی روبین فرصت بزرگش را از دست داده زیرا در جولای چندان گوشی خاصی معرفی نشدند و باید دید هفته آینده با عرضه شدن گوشی های رقیبان بزرگ اسنشل، این گوشی چگونه عمل خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.