عرضه اندروید ۷.۱ برای Galaxy S8 در آینده نزدیک - تکفارس 
عرضه اندروید ۷.۱ برای Galaxy S8 در آینده نزدیک - تکفارس 

عرضه اندروید ۷.۱ برای Galaxy S8 در آینده نزدیک

علیرضا دهقان
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - 19:01
عرضه اندروید ۷.۱ برای Galaxy S8 در آینده نزدیک - تکفارس 

از زمانی که سامسونگ گلکسی اس ۸ را منتشر کرده است، صحبت های زیادی بر سر اینکه چرا سامسونگ این گوشی را با اندروید ۷.۱.۱ منتشر نکرد می شد، سامسونگ چطور جرئت کرد که ویژگی های جذاب مثل اموجی های جدید یا لانچر جدید پیکسل را از مشتریانش بگیرد؟ البته این ها اصلا مهم نیستند زیرا سامسونگ از لانچر خودش و حتی از اموجی های مخصوص خودش استفاده می کند پس این تغییرات اصلا بر روی گلکسی اس ۸ تغییری ایجاد نمی کنند.

در هر صورت، گلکسی اس ۸ به زودی اندروید ۷.۱ را دریافت خواهد کرد، با استناد به لیست آپدیت Vodafone در استرالیا، بروزرسانی اندروید ۷.۱ برای اس ۸ ثبت شده تا به زودی منتشر شود، و البته برای اینکه دقیق باشیم، منظور از اندروید ۷.۱، دقیقا ۷.۱.۰ است و هنوز تصمیمی بر انتشار ۷.۱.۱ گرفته نشده است. در توضیحات این بروزرسانی عبارت رفع مشکلات و پایداری بیشتر ذکر شده است که یعنی نباید منتظر چیز خاصی باشیم.

البته منظور مارا بد برداشت نکنید، بروزرسانی ها همیشه خوب اند، ما به تمامی کاربران پیشنهاد می کنیم که هر وقت که می توانند به بروز کردن دستگاه خود اقدام کنند ولی با اینکه تغییری در شماره ساخت فریمور و نسخه اندروید مشاهده می شود، نباید انتظار تغیرات ظاهری خاصی باشید.

با توجه به اینکه این بروزرسانی، یک بروزرسانی کوچک برای رفع مشکلات است، نباید آنچنان انتظار انتشارش را بکشید ولی افرادی که خارج از استرالیا زندگی می کنند احتمالا کمی دیرتر این بروزرسانی را دریافت می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید