سامسونگ هم‌چنان در بازار هند پیشتاز است - تکفارس 
سامسونگ هم‌چنان در بازار هند پیشتاز است - تکفارس 

سامسونگ هم‌چنان در بازار هند پیشتاز است

امید بصیری
۹ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
سامسونگ هم‌چنان در بازار هند پیشتاز است - تکفارس 

بازار هند یکی از بزرگ ترین مقصد ها و بازار های گوشی های هوشمند در دنیا است و سامسونگ همیشه از پیشتازی خود در این بازار خوشحال بوده است. این کمپانی همیشه موفق بوده تا پیشتازی خود در این بازار را علی رغم داشتن رقبای سرسخت چینی که گوشی های رده بالای خود را با قیمت های بسیار پایین عرضه می کنند حفظ کند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

برخی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند در چین، موفق شده اند تا تولیدکنندگان داخلی را از هر ۵ جایگاه ابتدایی لیست پر فروش ترین گوشی های هوشمند در بازار هند در ۳ ماهه پایانی سال گذشته به بیرون برانند. حتی سامسونگ نیز مقداری از فروش خود را در این ۳ ماهه با کاهش رو به رو دید اما به هر حال موفق شد تا برتری خود را در این بازار حفظ کند. آخرین اطلاعات منتشر شده از مرکز تحقیقاتی Counterpoint Research نشان می دهد که سامسونگ با سهم ۲۴.۱ درصدی خود در بازار هند همچنان پیشتاز است. سامسونگ همچنین بازار feature phone ها را نیز با سهم ۲۶.۶ درصدی خود پیشتازی می کند. داستان در بازه زمانی ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۷ نیز به همین شکل است یعنی هیچ تولیدکننده داخلی ای در بین ۵ شرکت پرفروش وجود ندارد. سامسونگ پیشتاز است و شرکت هایی مثل شیائومی، ویپو، اوپو و لنوو در تعقیب آن هستند. تمامی این شرکت ها در چین مستقر هستند.

این تحقیقات نشان می دهد که در زمینه پرچم داران سامسونگ سهم ۵۵ درصدی دارد. میزان فروش کلی گوشی های هوشمند در بازار هند با افزایش ۴ درصدی در سال ۲۰۱۷ رو به رو بوده است. پیشتازی سامسونگ در زمان کنونی به معنی ادامه پیشتازی این شرکت در آینده نخواهد بود. با سرعت و سماجتی که شرکت های چینی از خود نشان می دهند، سامسونگ باید تلاش خود را بسیار بیشتر بکند تا مطمئن شود جایگاه امن خود در این بازار را از دست نمی دهد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید