تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گوشی Essential Phone - تکفارس 
تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گوشی Essential Phone - تکفارس 

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گوشی Essential Phone

امید بصیری
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 14:00
تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گوشی Essential Phone - تکفارس 

آخرین اطلاعات از گوشی Essential را مرور می کنیم. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در تاریخ ۳۰ می بود که گوشی Essential رسماً معرفی شد. معرفی این گوشی یک اتفاق بزرگ در دنیای تکنولوژی بود، چرا که معمولاً کمتر شرکتی را می بینیم که به دنیای گوشی های هوشمند وارد شود و هم اینکه خود گوشی با طراحی مدرن، سخت افزار سطح بالا و بدنه با کیفیت اش و حتی مهم تر از همه این ها، سیستم عامل اندروید در خالص ترین فرم خود محصول جذابی است. شور و هیجان پیرامون اولین گوشی این شرکت نیز در حقیقت بیشتر به خاطر این بود که اندی رابین که معمولاً پدر سیستم عامل اندروید شناخته می شود پشت ساخت این گوشی قرار دارد. برخی معتقدند اگر این گوشی فوق العاده نبود، هیچ وقت خالق سیستم عامل اندروید راضی به معرفی آن نمی شد. اما پس از آن حبابی که دور این محصول شکل گرفته بود، شروع به ناپدید شدن کرد و تاریخ عرضه آن نیز جز شایعات چیزی در بر ندارد. پس ما تصمیم گرفتیم که هر چیزی که درباره این گوشی می دانیم را در اینجا جمع کنیم.

تاریخ عرضه احتمالی این محصول چه زمانی خواهد بود؟

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گوشی Essential Phone - تکفارس 

گوشی Essential در ایالات متحده عرضه خواهد شد. شرکت های مخابراتی مختلف در ایالات متحده هر کدام به تنهایی این گوشی را عرضه خواهند کرد. مشتریان کانادایی نیز همچنین می توانند این گوشی را از طریق اپراتور TELUS دریافت کنند. البته قابلیت پیش خرید برای این گوشی وجود ندارد. اوایل امروز بود که اعلام شد گوشی Essential در بریتانیا نیز عرضه خواهد شد. اتحادیه اروپا نیز از طریق شرکت های مخابراتی خاصی این گوشی را عرضه خواهد کرد. این گوشی همچنین در ژاپن و اروپای غربی نیز عرضه خواهد شد. باید این نکته را نیز ذکر کنیم که پیش خرید این گوشی تنها در ایالات متحده امکان پذیر است.

قیمت احتمالی این گوشی چقدر خواهد بود؟

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گوشی Essential Phone - تکفارس 

در حال حاضر این گوشی به تنهایی قیمتی ۶۹۹ دلاری خواهد داشت. با پرداخت ۵۰ دلار بیشتر شما می توانید قابلیت دوربین ۳۶۰ درجه را به این گوشی اضافه خواهد کرد. هنوز هیچ کدام از شرکت های مخابراتی معتبر جهان قیمت این گوشی برای منطقه خود را اعلام نکرده اند.

اندی رابین اوایل ماه می در مصاحبه ای با والت موسبرگ، در پاسخ به سوالی درباره تاریخ احتمالی عرضه این گوشی گفته بود که ” به زودی” این تاریخ اعلام خواهد شد. او سپس گفت که شما در حال حاضر نیز می توانید این گوشی را پیش خرید کنید و این بدان معنی است که تا زمان عرضه آن بیشتر از ۳۰ روز باقی نمانده است. در حال حاضر بسیاری سعی می کنند که تاریخ عرضه احتمالی این گوشی را پیش بینی کنند هر چند که هنوز اندی رابین تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است. نکته ای که قطعی است عرضه این گوشی در تابستان امسال است.

دلیل این تاخیر چیست؟ هنوز مطمئن نیستیم و افراد دخیل در این پروژه نیز چیزی را اعلام نکرده اند. یک دلیل احتمالی این مسئله می تواند این باشد که سرامیک_ ماده ای که قسمت پشتی گوشی را تشکیل می دهد مراحل تولید بسیار سختی دارد. نکته دیگر می تواند این باشد که به محض معرفی این گوشی، از سوی برخی شرکت ها متهم به کپی کاری و استفاده از پتنت های دیگر شرکت ها شد. هر چه که باشد، امیدواریم تاریخ عرضه این گوشی هر چه سریع تر مشخص شود.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.