بنچمارکی جدید از OnePlus 5 - تکفارس 
بنچمارکی جدید از OnePlus 5 - تکفارس 

بنچمارکی جدید از OnePlus 5

علیرضا دهقان
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - 20:04
بنچمارکی جدید از OnePlus 5 - تکفارس 

گوشی OnePlus 5 قرار است در ۲۰ ژوئن معرفی شود و دو روز پس از آن به فروش می‌رسد، سورس کدی که در صفحه‌ی وان پلاس ۵ در وب سایت آمازون هند یافت شد نشان داد که این گوشی با چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ منتشر می‌شود که دارای پردازشگری ۸ هسته‌ای و GPU ادرنو ۵۴۰ است. این سورس کد همچنین نشان داد که وان پلاس کابوس پرچمداران دیگر است و با رم ۸ گیگابایتی منتشر می‌شود تا عملیات مالتی تسکینگ بدون لگ را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در ادامه با تکفارس همراه باشید!

امروز این گوشی در GeekBench ظاهر شد و دقیقا تمام مشخصاتی که از آن انتظار داشتیم نیز در این سایت مشاهده شد، ۸ گیگابایت رم و اسنپ دراگون ۸۳۵، البته اندروید ۷.۱.۱ نیز به طور پیش‌فرض نصب است.

با امتیاز پردازشی تک هسته‌ای ۱۹۱۷ و امتیاز پردازش چند هسته‌ای ۶۵۶۲ وان پلاس ۵ امتیازاتی مشابه HTC U11 در GeekBench بدست اورده ( برای اچ تی سی یو۱۱ امتیاز پردازش تک هسته‌ای ۱۹۱۲ و برای چند هسته‌ای ۶۱۳۷ است.) که البته آنچنان باعث تعجب نیست چون هر دو آخرین چیپ ست شرکت کوالکام را به همراه دارند. گفته می‌شود باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری وان پلاس ۵ را همراهی کند و دوربین دوگانه‌ی پشتی دارای یک سنسور است که به صورت مونوکروم عکاسی می‌کند، این سنسور اجازه می‌دهد عکس های با جزئیات بالاتر و درخشندگی بهتر در نور کم ثبت شود، با استناد به عکس هایی که توسط رئیس این کمپانی، آقای پیت لا در شب گرفته شده می‌توان با اطمینان گفت که وان پلاس ۵ در شب عکس های فوق العاده‌ای می‌گیرد.

بنچمارکی جدید از OnePlus 5 - تکفارس 

آقای Lau همچنین گفته که این گوشی نازک ترین پرچمدار موجودت خواهد بود!

نظر شما در مورد جدیدترین ساخته‌ی وان پلاس چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.