خرید هارمان به عملکرد سامسونگ در بخش اول سال ۲۰۱۷ کمک کرده است - تکفارس 
خرید هارمان به عملکرد سامسونگ در بخش اول سال ۲۰۱۷ کمک کرده است - تکفارس 

خرید هارمان به عملکرد سامسونگ در بخش اول سال ۲۰۱۷ کمک کرده است

امید بصیری
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 16:48
خرید هارمان به عملکرد سامسونگ در بخش اول سال ۲۰۱۷ کمک کرده است - تکفارس 

به نظر می آید که خرید هارمان به نفع سامسونگ تمام شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ خرید شرکت هارمان بین الملل را در تاریخ ۱۱ مارچ رسمی کرد. هارمان از آن زمان تا کنون نتایج فعالیت خود در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده است که از تاریخ ۱۱ مارچ تا پایان سه ماهه ی اول سال جاری، این شرکت حدود ۵۳۷.۷۴۹ میلیون ووآن از فروش محصولاتش به دست آورده است که ۲۴.۴۴۹ میلیون ووآن آن سود است.

صنایع بین المللی هارمان یک کمپانی خاص است که در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی از عملکرد این شرکت در سه ماهه ی اول سال جاری در دسترس نیست. اگرچه، افراد داخل در این حوزه اعلام کرده اند که فروش و سود این شرکت در این سه ماهه از ۲ تریلیون ووآن و ۲۰۰ بیلیون ووآن گذر کرده است.

از آن جایی که این شرکت در حال حاضر متعلق به سامسونگ الکترونیکس است، عملکرد مثبت این شرکت به معنی عملکرد بهتر سامسونگ در مجموع خواهد بود. کارشناسان معتقدند که خرید هارمان توسط سامسونگ باعث افزایش فروش محصولات این شرکت به بیش از ۸ تریلیون ووآن و سود خالص آن به ۸۰۰ بیلیون ووآن می شود.

انتظار می رود تا سال ۲۰۱۷ برای سامسونگ الکترونیکس فوق العاده باشد. کارشناس حوزه ی مالی از شستی پیش بینی می کند که سامسونگ افزایش فروشی تا سقف ۲۳۲ تریلیون ووآن و سود ۵۰ تریلیون دلاری خواهد داشت که باعث می شود رکورد قبلی این شرکت در سال ۲۰۱۳ شکسته شود. رکورد قبلی این شرکت در سال ۲۰۱۳ ۲۲۸.۶ تریلیون ووآن فروش و ۳۶.۷ تریلیون دلار سود بوده است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.