هنوز ۲۹ میلیون آمریکایی به خرید اینترنتی اعتماد ندارند - تکفارس 
هنوز ۲۹ میلیون آمریکایی به خرید اینترنتی اعتماد ندارند - تکفارس 

هنوز ۲۹ میلیون آمریکایی به خرید اینترنتی اعتماد ندارند

عرفان کرد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 18:17
هنوز ۲۹ میلیون آمریکایی به خرید اینترنتی اعتماد ندارند - تکفارس 

خرید های اینترنتی روز به روز پیشرفته تر می شوند اما هنوز هم هستند کسانی که ترجیح می دهند به مرکز خرید بروند تا خرید کنند. با تک فارس همراه باشید.

گروه VentureBeat آمار جالبی در خصوص استفاده از گوشی های هوشمند برای خرید های اینترنتی منتشر کرده است. در حالی که سالانه ۱۴۰ میلیارد دلار صرف خرید های اینترنتی می شود، چیزی حدود ۲۹ میلیون آمریکایی هنوز به صورت آنلاین خرید نکرده اند. البته هنوز می توان برای کاهش این تعداد امیدوار بود چرا که در دو هفته گذشته ۶۰ درصد مشتریان آمریکایی به صورت اینترنتی خرید کرده بودند. البته این روند به صورت متداول تکرار نمی شود.

این اطلاعات پس از پرس و جو از ۲۵۰۰ کاربر به دست آمده اند. این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که بنا بر گفته VentureBeat تبلیغات و خرید های اینترنتی بر روی سرمایه ۵۰۰ میلیارد دلاری تاثیر میگذارند.

گوشی های هوشمند و تبلت ها انتخاب خوبی برای خرید می باشند اما باید شرایط خرید کردن به وسیله آن ها راحت تر برای کاربران فراهم شود. اگر خرید اینترنتی به سادگی خرید یک اپلیکیشن از فروشگاه Google Play و App Store باشد، مطمئنا تعداد بیشتری از کاربران به خرید با گوشی های هوشمندشان خواهند پرداخت.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.