گوشی LG G6 از این هفته به طور رسمی عرضه جهانی خود را آغاز می کند - تکفارس 
گوشی LG G6 از این هفته به طور رسمی عرضه جهانی خود را آغاز می کند - تکفارس 

گوشی LG G6 از این هفته به طور رسمی عرضه جهانی خود را آغاز می کند

دانیال دهقانی
۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - 00:12
گوشی LG G6 از این هفته به طور رسمی عرضه جهانی خود را آغاز می کند - تکفارس 

گوشی LG G6 از این هفته به طور رسمی عرضه جهانی خود را آغاز می کند. با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

ال جی امروز رسماً اعلام کرد که عرضه گوشی پرچمدارش در سر تا سر جهان، از این هفته آغاز می شود. کمپانی ال جی این گوشی را تحت برند “اولین پرچمدار سال ۲۰۱۷” (یکی طلبت، سامسونگ!) و در اختیار بیش از ۲۰۰ خرده فروشی و اپراتورهای سرویس دهنده در هفته های آینده قرار خواهد داد.

در آمریکا، اگر چه تاریخ عرضه این گوشی ۷ آوریل (یعنی فردا) است، ولی همین حالا هم از طریق ۴ خرده فروشی اصلی یعنی ورایزن (Verizon)، تی موبایل (T Mobile)، ای تی اند تی (AT & T) و اسپرینت (Sprint) قابل سفارش است. مسلماً، از فردا این گوشی از طریق تمامی مغازه ها در سطح آمریکا قابل تهیه خواهد بود. یک نسخه آنلاک شده از گوشی نیز باید به زودی جهت سفارش موجود شود.

ال جی جی ۶ که قیمتی معادل ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار بسته به خرده فروشی که از آن گوشی را تهیه می کنید دارد، به نظر یکی از بهترین پرچمدارهای ال جی تا به امروز است. این گوشی بدون شک خیره کننده است، به خصوص به خاطر صفحه نمایش Full Vision و ۵.۷ اینچی آن که نسبت صفحه نمایش به بدنه خارق العاده ای را با توجه به کلاس گوشی به آن اعطا می کند. دیگر ویژگی های برجسته این گوشی شامل ضد آب و ضد ضربه بودن، یک دوربین دو لنزه پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با کلی قابلیت، ۴ گیگابایت حافظه رم، و یک تراشه اسنپ دراگون ۸۲۱ (اگر چه این آخرین و قوی ترین تراشه اسنپ دراگون نیست) هستند.

آیا تمایلی به تهیه گوشی ال جی جی ۶ دارید؟ با ما از طریق بخش نظرات در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.