پلیس های شهر هامبورگ با خرید ۹۰۰ دستگاه از برند لومیا به آن جان تازه ای دمیدند! - تکفارس 
پلیس های شهر هامبورگ با خرید ۹۰۰ دستگاه از برند لومیا به آن جان تازه ای دمیدند! - تکفارس 

پلیس های شهر هامبورگ با خرید ۹۰۰ دستگاه از برند لومیا به آن جان تازه ای دمیدند!

دانیال دهقانی
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 23:07
پلیس های شهر هامبورگ با خرید ۹۰۰ دستگاه از برند لومیا به آن جان تازه ای دمیدند! - تکفارس 

پلیس های شهر هامبورگ با خرید ۹۰۰ دستگاه از برند لومیا به آن جان تازه ای دمیدند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

برند لومیای (Lumia) ویندوز فون مدتی است که تقریباً می توان گفت مرده است. تقریباً ۱۸ ماه از آخرین زمانی که یک مدل لومیای جدید معرفی شد می گذرد، و قوی ترین گوشی ساخته شده که از ویندوز فون بهره می برد را نیز شرکت اچ پی ساخته است نه مایکروسافت. ولی حالا، برخی از دستگاه های امنیتی به پلتفرم ویندوز فون روی آورده اند تا در زمینه دستگاه های ویندوزی خود به یک اتحاد برسند، تا زمان کمتری صرف کاغذ بازی های اداری شود. هر چه قدر هم که وقت کمتری صرف این موارد شود، وقت بیشتری روی بخش اصلی کار صرف خواهد شد.

حالا و برای دادن حرارتی دوباره به این قائله، دپارتمان پلیس شهر هامبورگ آلمان هم به تازگی ۹۰۰ دستگاه از برند لومیا را خریداری کرده که ارزشی بالغ بر ۱۰۰ هزار یورو داشته اند، یعنی چیزی معادل ۱۰۷ هزار دلار. این پلتفرم یکپارچه ویندوز فون به پلیس های این شهر اجازه می دهد تا کار خود را سریع تر انجام دهند چرا که فرامین و گزارش ها به صورت دیجیتالی مستقیماً از گوشی های موبایل گرفته شده و به دیتابیس پلیس این شهر منتقل می شوند. و در کنار این، انتظار می رود تا اچ پی در حال کار بر روی یک مدل ارزان تر از الیت اکس ۳ (Elite x3) باشد، که به طور خاص برای انجام این گونه کارها ساخته شده است.

ویندوز ۱۰ موبایلی برای پلیس ها بسیار ایده آل به شمار می رود، چرا که بزرگ ترین مشکلی که کاربران با آن دارند، کمبود اپلیکیشن های آن است، مشکلی که به طور قطع گریبان گیر پلیس ها نخواهد شد. به هر حال، بعید به نظر می رسد که افسران پلیس بخواهند اپلیکیشن های پیام رسانی را که فقط بر روی اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارند را بر روی گوشی ویندوز فونی خود نصب کنند.

نظر شما در مورد برند لومیا چیست؟ آیا تجربه کار با آن را داشته اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید