اپل مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۶ طلایی را در آسیا عرضه خواهد کرد - تکفارس 
اپل مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۶ طلایی را در آسیا عرضه خواهد کرد - تکفارس 

اپل مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۶ طلایی را در آسیا عرضه خواهد کرد

دانیال دهقانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - 01:13
اپل مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۶ طلایی را در آسیا عرضه خواهد کرد - تکفارس 

اپل مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۶ طلایی را در آسیا عرضه خواهد کرد. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

نه خبری از یک معارفه بزرگ بود، نه خبری از جار و جنجال های همیشگی، و نه خبری از یک ویدیوی معرفی محصول جدید که در ابتدا با صدای جونی ایو (Jony Ive) آغاز می شود. درست وقتی که هیچ کس حواسش نبود، اپل مدلی ۳۲ گیگابایتی از آیفون ۶ طلایی را در برخی بازارهای آسیایی عرضه کرد. وقتی که آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، دارای ۳ مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بود. این گوشی از آن جهت جدید به حساب می آید که اپل هیچ گاه آیفون ۶ را با حافظه های داخلی ۳۲ گیگابایتی در دسترس عموم قرار نداده بود.

این دستگاه از اواخر ماه پیش به عنوان یک مدل ارزان قیمت تر از آیفون در چین عرضه شده است. تایوان موبایل (Taiwan Mobile) هم این گوشی را در تاریخ ۱۰ مارس در کشور تایوان عرضه خواهد کرد. این مدل از طریق خرده فروشی ها یا فروشگاه اپل در دسترس قرار نخواهد داشت. پس با این حساب ارزان ترین مدل آیفون برای خرید از این دو طریق (فروشگاه اپل و خرده فروشی ها) کماکان آیفون اس ای (iPhone SE) باقی خواهد ماند. این گوشی از لحاظ سخت افزاری نسبت به آیفون ۶ قوی تر است، ولی صفحه نمایشی ۴ اینچی دارد.

تایوان موبایل هم آیفون ۶ طلایی ۳۲ گیگابایتی را به صورت رایگان ولی اقساطی در دسترس قرار می دهد که به مدت ۳۰ ماه باید ماهانه ۴۵ دلار برای آن قسط پرداخت کنید. این خرده فروشی این مدل را یک نسخه محدود نامیده است. در وبسایت تایوان موبایل هم یک روز شمار وجود دارد که در حال نزدیک شدن به ۱۰ مارس است.

نظر شما در مورد این مدل چیست؟ اگر امکان تهیه آن وجود داشت، دوست داشتید تا آن را خریداری کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید