تصاویر لو رفته از گلکسی تب S3 با بدنه ی فلزی و شیشه ای - تکفارس 
تصاویر لو رفته از گلکسی تب S3 با بدنه ی فلزی و شیشه ای - تکفارس 

تصاویر لو رفته از گلکسی تب S3 با بدنه ی فلزی و شیشه ای

امید بصیری
۲ اسفند ۱۳۹۵ - 21:45
تصاویر لو رفته از گلکسی تب S3 با بدنه ی فلزی و شیشه ای - تکفارس 

پرچم دار نسل بعدی تبلت های اندرویدی سامسونگ ممکن است بدنه ای کاملاً فلزی داشته باشد و به نظر به نسبت گوشی های این شرکت پیشرفت کرده است. تصاویر جدیدی از توسط کمیته ی ملی ارتباطات تایوان منتشر شده اند که این تبلت را برای مراحل عرضه در این کشور بررسی می کردند. ان سی سی هم اکنون عرضه ی این تبلت را با شماره ی  در تایوان  تایید کرده است. سامسونگ ممکن است که فقط نسخه ی وای فای این تبلت را در این کشور عرضه کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

تصاویر ان سی سی(NCC) دید بسیار خوبی از گلکسی تب اس ۳(Galaxy Tab S3) به ما می دهند. به نظر می رسد که این گوشی از بدنه ای متشکل از شیشه و فلز همانند آن چه که در گوشی های هوشمند این شرکت می بینیم ساخته خواهد شد. این البته بدان معنی نیز خواهد بود که این تبلت بسیار آسان دچار خط و خش خواهد شد و بهتر است با احتیاط با آن رفتار کنید چرا که بدنه ی فلزی آن زیاد با شکستن فاصله ندارد.

سامسونگ با معرفی رسمی گلکسی تب اس ۳ در اواخر این ماه میلادی در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) 2017 در بارسلونای اسپانیا فاصله ی زیادی ندارد. انتظار می رود تا این تبلت از یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸*۱۵۳۶ پیکسل بهره ببرد و یک پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ میز مسئولیت پردازش های این تبلت را بر عهده داشته باشد. همچنین ۴ گیگابایت حافظه ی رم  ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز دیگر مشخصات این تبلت را تشکیل می دهند. دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی نیز در عقب و در جلو برای عکس برداری مخصوص سلفی قرار گرفته اند.

نظر شما درباره ی این تبلت چیست!؟ آیا از نسخه های قبلی این تبلت استفاده می کنید!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.