سامسونگ یک علامت تجاری دیگر مربوط به دستیار صوتی بیکسبی را ثبت کرد - تکفارس 
سامسونگ یک علامت تجاری دیگر مربوط به دستیار صوتی بیکسبی را ثبت کرد - تکفارس 

سامسونگ یک علامت تجاری دیگر مربوط به دستیار صوتی بیکسبی را ثبت کرد

امید بصیری
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - 21:06
سامسونگ یک علامت تجاری دیگر مربوط به دستیار صوتی بیکسبی را ثبت کرد - تکفارس 

اولین بار حدود چند ماه پیش بود که اعلام شد سامسونگ قصد دارد تا یک دستیار صوتی جدید را به همراه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عرضه کند. از آن زمان تا کنون ما شواهد و مدارک زیادی مبنی بر وجود همچین دستیار صوتی هوشمندی را دیده ایم که تایید می کردند این هوش مصنوعی که با نام بیکسبی شناخته می شود در چند ماه آینده عرضه خواهد شد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

اکنون اما سامسونگ یک علامت تجاری با نام”Bixby Reminder” را در اروپا به ثبت رسانده است که به نظر می رسد یکی از قابلیت های بی شمار دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ است. این شرکت همچنین اخیراً نام های تجاری ای مثل پرداخت بیکسبی و یا دید بیکسبی را ثبت تجاری کرده بود.در حالی که این علائم زیاد چیزی راجع به محصول بیان نمی کنند اما نام های تجاری تا حدودی شفاف هستند. برای مثال بیکسبی می تواند که تاریخ قرار های کاربران را از طریق صوت تنظیم کند.

گزارش های قبلی هم چنین اشاره می کنند که بیکسبی قرار است بسیار هوشمند تر از دستیار های صوتی هوشمندی نظیر سیری و یا کورتانا باشد اما برای مشخص شدن این مسئله باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه قابلیت هایی را برای این دستیار صوتی تدارک می بیند. البته اگر این نکته را در نظر بگیرید که بیکسبی قرار است بر پایه ی دستیار صوتی قدیمی سامسونگ یعنی اس وویس باشد و نه یک تکنولوژی کاملا دید این مسئله کمی بغرنج تر می شود.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.