گوشی مرموز سامسونگ با پردازنده ی مدیاتک دیده شد - تکفارس 
گوشی مرموز سامسونگ با پردازنده ی مدیاتک دیده شد - تکفارس 

گوشی مرموز سامسونگ با پردازنده ی مدیاتک دیده شد

امید بصیری
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 17:40
گوشی مرموز سامسونگ با پردازنده ی مدیاتک دیده شد - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد سری جدیدی از گوشی های خود را با پردازنده ی مدیاتک روانه ی بازار کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

چند سالی می شود که می شنویم سامسونگ قصد دارد تا گوشی هایی با پردازنده های شرکت مدیاتک برای بازار پایین رده ها بسازد علی الخصوص گوشی هایی که از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کنند. سامسونگ در حال حاضر از پردازنده های ساخت خود یعنی سری اگزینوس و یا پردازنده های اسنپ دراگون شرکت کوالکام برای گوشی های اندرویدی خود بهره می برد و این در حالی است که برای گوشی ها با سیستم عامل تایزون به پردازنده هایی همچون Spreadtrum بسنده می کند. مدیاتک نیز بازیگر کوچکی در دنیای پردازنده های گوشی های هوشمند نیست از آنجایی که بزرگ ترین تولید کننده ی پردازنده های هوشمند برای گوشی های چینی است. این دو کمپانی بر روی امکان بستن قراردادی برای همکاری به مدت چندین سال صحبت هایی کرده اند و حدود ۴ ماه پیش بود که مدیر شرکت مدیاتک اعلام کرد که سامسونگ هم اکنون یکی از مشتریان آن هاست.

به نظر می رسد که این همکاری هم اکنون به مرحله ی بعدی رفته است. یک گوشی ناشناس سامسونگ با نام SM-G615F در وب سایت بنچ مارک GFXBench دیده شده است. این فهرست نشان می دهد که این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ بهره می برد و از پردازنده ی مدیاتک Helio P20 با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز همراه با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی همچنین از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو و عقب خود بهره می برد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۷.۰ ذکر شده است.

اطلاعات کمی از این گوشی در حال حاضر منتشر شده است بنابراین هنوز مشخص نیست که این گوشی جدید را سامسونگ در کدام دسته از محصولات خود قرار خواهد داد. اگر بخواهیم بر اساس شماره ی نام گوشی حدس بزنیم باید بگوییم که SM-G615F اصلی گوشی گلکسی On7 بود بنابراین آیا این گوشی مدل جدید گلکسی آن است!؟ باید منتظر ماند و دید.

گوشی مرموز سامسونگ با پردازنده ی مدیاتک دیده شد - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا سامسونگ قصد دارد سری جدیدی از گوشی های هوشمند را روانه ی بازار کند؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید