مشخصات و قیمت هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس به وسیله اسنادی لو رفتند! - تکفارس 
مشخصات و قیمت هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس به وسیله اسنادی لو رفتند! - تکفارس 

مشخصات و قیمت هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس به وسیله اسنادی لو رفتند!

دانیال دهقانی
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - 01:56
مشخصات و قیمت هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس به وسیله اسنادی لو رفتند! - تکفارس 

مشخصات و قیمت هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس به وسیله اسنادی لو رفتند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

در خارج از چین، به تازگی سندی منتشر شده که حاوی اطلاعاتی در مورد دو گوشی هواوی پی ۱۰ (Huawei P10) و هواوی پی ۱۰ پلاس (Huawei P10 Plus) است. ولی بهتر است همین ابتدای کار به شما هشدار بدهیم که اطلاعات نوشته شده روی این تصویر به هیچ وجه تائید شده نیستند پس بهتر است فعلاً به آن ها به چشم یک شایعه نگاه کنید و خیلی هم آن ها را جدی نگیرید.

طبق اطلاعات منتشر شده از این تصویر، هواوی پی ۱۰ در قالب سه مدل عرضه خواهد شد. مدل اول که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد قیمتی معادل ۵۰۸ دلار دارد. مدل بعدی که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد نیز با قیمتی معادل ۵۹۵ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل آخر نیز که ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم قیمتی معادل ۶۸۲ دلار خواهد داشت.

هواوی پی ۱۰ پلاس در قالب ۲ مدل روانه بازار خواهد شد. مدل اول که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمتی معادل ۷۲۶ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل دوم هم که ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمتی برابر با ۸۲۸ دلار پایش را به بازار باز خواهد کرد.

انتظار می رود که هر دو گوشی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ داشته باشند. چیپست کیرین ۹۶۵ (Kirin 965) در ساخت هر دو گوشی به کار رفته و هر دو گوشی نیز یک دوربین دو گانه ساخته لیکا (Leica) را در پشت خود به همراه خواهند داشت. دوربین مخصوص گرفتن تصاویر سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گزارشی که ماه پیش منتشر شده بود، اعلام داشته بود که تنها تفاوت فیزیکی میان هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس آن است که هواوی پی ۱۰ صفحه نمایشی تخت و هواوی پی ۱۰ پلاس یک صفحه نمایش خمیده خواهد داشت.

انتظار می رود که هر دو مدل در تاریخ ۲۶ فوریه و در جریان نمایشگاه ام دبلیو سی (MWC) 2017 در شهر بارسلون معرفی شوند. این همان تاریخی است که انتظار می رود محصولات دیگری نظیر ال جی جی ۶ (LG G6)، سامسونگ گلکسی اس تب ۳ (Samsung Galaxy S Tab 3) و چندین گوشی از سوی نوکیا به طور رسمی معرفی شوند.

نظر شما در مورد اطلاعات لو رفته از این دو گوشی چیست؟ به نظر شما تا چه حد امکان دارد که این اطلاعات صحت داشته باشند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید