گوشی BlackBerry Mercury در تاریخ ۲۵ ام فوریه به طور کامل معرفی می شود - تکفارس 
گوشی BlackBerry Mercury در تاریخ ۲۵ ام فوریه به طور کامل معرفی می شود - تکفارس 

گوشی BlackBerry Mercury در تاریخ ۲۵ ام فوریه به طور کامل معرفی می شود

سپهر حقی
۶ بهمن ۱۳۹۵ - 10:20
گوشی BlackBerry Mercury در تاریخ ۲۵ ام فوریه به طور کامل معرفی می شود - تکفارس 

گوشی Mercury شرکت بلک بری ، که دارای یک کیبورد دکمه ای و سیستم عامل اندروید است ، یکی از عجیب ترین معرفی هایی که در این سال های اخیر دیده ایم را داشته است. به دنبال شایعات ضد و نقیضی که از این محصول به بیرون درز یافت ، شرکت TCL آن را در مراسم CES امسال در معرض نمایش گذاشت. اما مشکل کار این جاست که با این که این گوشی در معرض دید عموم قرار داده شد، ما هیچ چیز راجع به مشخصات فنی آن نمی دانیم. هم چنین راجع به قیمت گذاری و تاریخ عرضه ی عمومی آن.

در نتیجه ، با این که می دانیم این دستگاه چه شمایلی دارد ، تمام مشخصات دیگر آن باید توسط شرکت TCL – که گوشی های همراه بلک بری را تولید می کند – به طور کامل ارائه شود. خوشبختانه این اتفاق در یکی از مراسم پیش از MWC همین امسال به وقوع می پیوندد.

کنفرانس خبری شرکت بلک بری ۲۵ ام همین ماه برگزار می شود. در مراسم CES ، مقامات شرکت TCL خبر از معرفی کامل این محصول در مراسم MWC دادند ، که خوشبختانه داریم می بینیم که این وعده در حال محقق شدن است. این محصول ممکن است با نام Mercury یا DTEK70 یا هر نام دیگری عرضه شود – ما حتی این موضوع را نیز به طور قطع نمی دانیم.

بنا به شایعاتی که قبلا شنیدیم ، این دستگاه باید صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی یا در همین حدود با کیفیت تصویر ۱,۶۲۰×۱,۰۸۰ ، پردازنده ی Snapdragon 821 یا ۶۲۵ ، رم ۴ گیگا بایتی ، ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی ، یک دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی و یک دوربین ۸ مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی داشته باشد. سیستم عامل آن نیز اندروید نوقا خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.