به روز رسانی جدید watchOS عرضه شد - تکفارس 
به روز رسانی جدید watchOS عرضه شد - تکفارس 

به روز رسانی جدید watchOS عرضه شد

عرفان کرد
۵ بهمن ۱۳۹۵ - 20:59
به روز رسانی جدید watchOS عرضه شد - تکفارس 

به روز رسانی جدید watchOS به منظور رفع باگ ها و بدون تغییرات اساسی عرضه شد. با تکفارس همراه شوید.

چند هفته پس از عرضه نسخه بتا watchOS 3.1.3، اپل نسخه نهایی این به روز رسانی را به ساعت های هوشمند اپل می آورد. این به روز رسانی کمی عجیب به نظر می رسد چرا که ظاهرا هیچ تفاوتی بین این آپدیت با نسخه قبلی سیستم عامل watchOS وجود ندارد. البته که اپل سعی کرده باگ ها و مشکلات سیستم عامل ناقص و نه چندان خوب watchOS 3.1.1، که در ماه دسامبر عرضه شده بود، را رفع کند. اپل معتقد بود که این سیستم عامل مشکلات زیادی برای سری دوم ساعت های هوشمند اپل به وجود آورده است و نیاز به رفع این مشکلات را احساس می کرد.

اکنون اما تمام کسانی که موفق به دانلود و نصب به روز رسانی ۳.۱.۱ نشده بودند می توانند نسخه ۳.۱.۳ را با تمام بهبود هایش مثل بهتر شدن پیام رسانی، فعالیت ها، نقشه و تقویم دریافت کنند. البته معلوم نیست که چرا اپل از نام گذاری نسخه ۳.۱.۲ دست کشید.

مثل همیشه به روز رسانی ساعت های هوشمند اپل به وسیله اپلیکیشن Apple Watch بر روی گوشی های iPhone انجام می شود و باید ساعت هوشمند را با حداقل شارژ ۵۰ درصد در نزدیکی گوشی هوشمند قرار داد. همچنین حداقل سیستم عامل گوشی ها باید iOS 10 باشد تا بتوانند از به روز رسانی جدید watchOS لذت ببزند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.