گوگل پیام مارتین لوتر را با طراحی لوگو پررنگ کرد - تکفارس 
گوگل پیام مارتین لوتر را با طراحی لوگو پررنگ کرد - تکفارس 

گوگل پیام مارتین لوتر را با طراحی لوگو پررنگ کرد

علی فلاح
۲۷ دی ۱۳۹۵ - 21:59
گوگل پیام مارتین لوتر را با طراحی لوگو پررنگ کرد - تکفارس 

گوگل به مارتین لوتر کینگ، نماد جنبش حمایت از حقوق بشر در آمریکا ، با طراحی لوگویی متحرک ، احترام گذاشت.

با ادامه این خبر همراه تکفارس باشید.

یکی از مهم ترین پیام های مارتین لوتر ، یکپارچگی میان مردم بود. این پیام در آمریکا ، روز دوشنبه، در روز تولد مارتین لوتر با طراحی لوگویی، محترم شمرده شد. همه ساله روز تولد مارتین لوتر را به روز حمایت از حقوق شهروندی در آمریکا می نامند و در امسال ، این روز ، توسط گوگل نیز محترم شمرده شد. در حقیقت ، روز تولد مارتین لوتر ، روز دوشنبه نیست ولی به تصمیم دادگاه فدرال آمریکا ، روز دوشنبه را به احترام به او سالگرد چنین روزی می نامند.

کینگ ، به عنوان رهبر و حامی حقوق شهروندی در آلابامای آمریکا شروع به ترویج ایده هایی ضد و مخالف برده داری ، تبعیض نژادی، و عدم وجود عدالت در آمریکا کرد و به نماد یکپارچگی و مبارزه علیه تبعیض نژادی در آمریکا تبدیل شد. پیام های انسان دوستانه او بود که باعث محبوب شدن او میان مردم در زمان خود شد.

به دلیل تمامی تلاش هایش ، کینگ در سال ۱۹۶۴ ، جایزه ی نوبل صلح را دریافت کرد. چهار سال بعد مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گفته ی کیث مالت ، طراح لوگو های مترح گوگل ( یا اصطلاحا به انگلیسی: doodle) ، مهم ترین و موثر ترین پیام کینگ ، اتحاد بود.

وی همچنین افزود : تمام زندگی ، بنا شده بر اتحاد و پیوستگی است و همه ما انسان ها ، ساخته شده ایم تا در کنار هم زندگی کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.