احتمالاً گوشی های جدید سری موتو در MWC 2017 معرفی شوند - تکفارس 
احتمالاً گوشی های جدید سری موتو در MWC 2017 معرفی شوند - تکفارس 

احتمالاً گوشی های جدید سری موتو در MWC 2017 معرفی شوند

دانیال دهقانی
۲۵ دی ۱۳۹۵ - 21:48
احتمالاً گوشی های جدید سری موتو در MWC 2017 معرفی شوند - تکفارس 

احتمالاً گوشی های جدید سری موتو در MWC 2017 معرفی شوند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

امروز لنوو (Lenovo) اعلام کرد که برای نمایشگاه ام دبلیو سی ۲۰۱۷ (MWC) که ماه آینده برگزار می شود، قصد دارد تا گوشی های جدیدی را با خود به همراه بیاورد. اگر به طور دقیق این قضیه را بررسی کنیم، متوجه می شویم که به احتمال بسیار قوی حداقل یک گوشی جدید از سری موتو (Moto) در روز ۲۶ فوریه معرفی خواهد شد.

با وجود آن که مسلماً لنوو و موتورولا از پروژه های خود برای ام دبلیو سی ۲۰۱۷ پرده بر نخواهند داشت، ولی شاید آن ها گوشی موتو جی ۵ پلاس (Moto G5 Plus) را معرفی کنند که پیش تر هم در همین ماه شایعاتی از آن منتشر شده بود.

همان طور که از نام آن پیداست، این گوشی ادامه دهنده راه موتو جی ۴ پلاس است که سال گذشته عرضه شده بود. ویژگی های برجسته احتمالی آن هم شامل این موارد خواهد شد: اندروید ۷ نوقا به صورت پیش فرض، یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، یک تراشه ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۶۲۵ و یک باتری ۳۰۲۵ میلی آمپری.

حتی شاید لنوو در ام دبلیو سی امسال یک گوشی رده بالا از سری موتو را هم معرفی کند، هر چند که از نظر ما احتمال وقوع چنین مسئله ای پایین است. معمولاً، گوشی های رده بالا و پرچمدار سری موتو در این بازه زمانی از سال معرفی نمی شوند به همین جهت است که معرفی یک پرچمدار جدید از سوی لنوو در ام دبلیو سی ۲۰۱۷ چندان محتمل نیست.

به هر حال، هر چیزی که لنوو و موتورولا در ام دبلیو سی ۲۰۱۷ معرفی کنند، ما به شما اطلاع خواهیم داد و می توانید اخبار مربوط به آن مراسم را از ۲۶ فوریه از تک فارس دنبال کنید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ لنوو قصد معرفی چه چیزی را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید