فروش Huawei Mate 9 در ایالات متحده با قیمت ۶۰۰ دلار از ششم ژانویه شروع می شود - تکفارس 
فروش Huawei Mate 9 در ایالات متحده با قیمت ۶۰۰ دلار از ششم ژانویه شروع می شود - تکفارس 

فروش Huawei Mate 9 در ایالات متحده با قیمت ۶۰۰ دلار از ششم ژانویه شروع می شود

سپهر حقی
۱۷ دی ۱۳۹۵ - 18:10
فروش Huawei Mate 9 در ایالات متحده با قیمت ۶۰۰ دلار از ششم ژانویه شروع می شود - تکفارس 

اگر شما در ایالات متحده زندگی می کنید و مشتاقانه منتظر تبلت جدید شرکت Huawei یعنی Mate 9 بوده اید (که در ماه نوامبر سال پیش معرفی شد) ، خبر های خوبی برای شما در راه است. این تبلت سنگین وزن اندرویدی ششم ژانویه به سواحل آمریکا خواهد رسید و در سایت های Best Buy ، Newegg ،Amazon ، B&H (و احتمالا چند مرکز دیگر) در رنگ های نقره ای و خاکستری به فروش خواهد رسید.

این دستگاه ۶۰۰ دلاری از یک صفحه نمایش جا دار ۵.۹ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p بر خور دار است و دارای پردازنده ی Kirin 960 می باشد – که توسط شرکت HiSilicon که مالک آن خود شرکت huawei است، انحصارا برای این محصول ساخته شده است. در ضمیمه ی این تراشه ی قوی ، یک رم ۴ گیگا بایتی و حافظه ی ۶۴ گیگا بایتی وجود دارد. منبع انرژی آن یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است و خود دستگاه نیز دارای سیستم تشخیص هویت از روی اثر انگشت می باشد.

علاوه بر تمام این ها ، مدل Mate 9 که در آمریکا عرضه خواهد شد ، دارای برنامه ی دستیار صوتی آمازون یعنی alexa ، نصب شده بر روی آن است. این برنامه به مصرف کنندگان این اجازه را می دهد که یک سری از کار های خود همانند تنظیم کردن ساعت، یاد داشت کردن امورات روز مره و یا اطلاع کسب کردن از وضعیت آب و هوا را تنها با فرمان های صوتی به انجام برسانند . این اولین حضور سرویس alexa بر روی یک گوشی اندرویدی به جای سرویس های از پیش مشخص شده همانند S-voice و یا google assistant می باشد. شرکت huawei هم چنین اعلام کرد تبلت Mate 9 حال آماده ی استفاده در Daydream VR می باشد.

ما این فرصت را داشتیم که تبلت Mate 9 را قبل ورودش به بازار های ایالات متحده بررسی کنیم و بر داشت ما از آن اکثرا مثبت بود، زیرا که مشتری یک تجربه ی جالب و تفریح بر انگیز را تجربه می کند. هر چند ما انتظار داشتیم این محصول ما را با سیستم دو دوربینه ی Leica شگفت زده کند، که مشخصا اتفاق نیافتاد. ما هم چنین متوجه این مسئله شدیم که این دستگاه مخصوص کسانی است که به گوشی های هوشمند بزرگ و یک پارچه علاقه دارند و هیچ مشکلی با کار کردن با این چنین فبلت بزرگی ندارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید