افزایش کیفیت و امنیت، هدف Samsung SDI برای ۲۰۱۷ - تکفارس 
افزایش کیفیت و امنیت، هدف Samsung SDI برای ۲۰۱۷ - تکفارس 

افزایش کیفیت و امنیت، هدف Samsung SDI برای ۲۰۱۷

عرفان کرد
۱۵ دی ۱۳۹۵ - 23:36
افزایش کیفیت و امنیت، هدف Samsung SDI برای ۲۰۱۷ - تکفارس 

پس از ماجرای انفجار های Galaxy Note 7، تمامی تقصیرات بر گردن Samsung SDI، شرکت سازنده باتری های Note 7، افتاد. این شرکت قصد دارد کیفیت و امنیت محصولاتش را در سال جاری بالا ببرد. با تکفارس همراه شوید.

Samsung SDI، تولید کننده معروف باتری های گوشی Galaxy Note 7 که متحمل انتقادات زیادی بر سر همین موضوع شد، سال جدید میلادی را با پیامی جدید برای کارکنانش آغاز کرد. چو نام سئونگ، مدیر اجرایی Samsung SDI، در دیدار سال نو اعلام کرد که از این به بعد، امنیت مشتریان را در راس کارشان قرار خواهند داد.

شرکت تولید کننده باتری کره ای قصد دارد مبلغ بیشتری را در آزمایشات امنیتی سرمایه گذاری کند و مراحل بررسی و روش های ساختش را تقویت کند.

چو اعلام کرد که این شرکت قصد دارد سال ۲۰۱۷ را رقابتی تر از سال گذشته دنبال کند و مبالغ سرمایه گذاری شده بر روی توسعه و ساخت و کیفیت را افزایش دهد. چو می خواهد با افزایش استاندارد های توسعه و ساخت و گسترده تر کردن زیر شاخه های این شرکت، نام و اعتبار این شرکت را، پس از داستان های Galaxy Note 7، احیا کند.

Samsung SDI گفته است که علاوه بر سطح کیفی این شرکت، پیشرفت امنیت محصولات نیز از بزنامه های اصلی آن ها است و آن ها می خواهند با قدرت بیشتر و امنیت بالاتر به صحنه باز گردند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید