Lenovo جدید ترین رقیب suface pro را به بازار عرضه می کند: MIIX 720 - تکفارس 
Lenovo جدید ترین رقیب suface pro را به بازار عرضه می کند: MIIX 720 - تکفارس 

Lenovo جدید ترین رقیب suface pro را به بازار عرضه می کند: MIIX 720

سپهر حقی
۱۶ دی ۱۳۹۵ - 01:01
Lenovo جدید ترین رقیب suface pro را به بازار عرضه می کند: MIIX 720 - تکفارس 

شرکت lenovo از تبلت جدا شونده ی جدید خود که با ویندوز کار می کند رو نمایی کرد ، MIIX 720 . محصول موفق بعد از MIIX 700 دچار تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل سال پیش خود شده است و تبدیل به رقیبی بی بدیل برای Microsoft Surface Pro 4 (یا حتی مدل جدید تر آن که بعدا خواهد آمد، Microsoft Surface Pro 5 ) شده است. برای شروع ، شرکت lenovo این محصول را به پردازنده های ۱۵ واتی با قابلیت هدر ندادن انرژی که بر پایه ی ساختار Kaby Lake شرکت اینتل ساخته شده اند ، مجهز کرده است.

علاوه بر آن ، این تبلت به صفحه نمایش بی نظیری مجهز شده است – یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی با پنل ۲۸۸۰×۱۹۲۰ ۳:۲ با دانسیته ۲۸۸ پیکسل در یک اینچ که از چیزی که MIIX 700 و surface pro 4 به شما ارائه می کنند ، بسیار بیشتر است. صفحه نمایش این دستگاه دارای نهایت روشنایی در حد ۴۰۰ نیت است و با شیشه ی Gorilla محافظت شده است. انواع مختلف آن تا ۱۶ گیگا بایت برای حافظه ی رم DDR4 و تا ۱ ترا بایت برای حافظه ی SSD را به شما ارائه می کنند.

با وجود تغییرات بسیار، Miix 720 اندازه ای برابر با مدل قبل از خود دارد – ابعاد ۲۹۲x210x8.9 mm با وزن ۷۸۰ گرم . این دستگاه شامل سه پورت usb مختلف می باشد – یک پورت usb 3.1 مدل c ، یک پورت usb 3 و یک پورت usb 2 . هم چنین این دستگاه دارای یک پورت Thunderbolt 3 نیز می باشد که می تواند هم زمان به دو نمایشگر خارجی متصل شود. از نظر عمر باتری نیز، شرکت lenovo عمر باتری MIIX 720 را تا ۸ ساعت استفاده اندازه گیری کرده است.

این تبلت با سیستم امنیتی بیو متریک ویندوز شرکت مایکروسافت به نام hello کار می کند، که به شخص این اجازه را می دهد که به وسیله ی دوربین جلو قفل آن را باز کند با این که نمی توان در جا تشخیص داد که آیا از سیستم شناسایی صورت استفاده کرده است یا از سیستم اسکن کردن عنبیه. دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت نمی باشد، که برای بعضی ها ممکن است یک اشکال به نظر برسد، اما خریداران آینده بین خوش حال خواهند شد از این که بدانند این دستگاه همراه با یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه عرضه خواهد شد.

ما این احتمال را می دهیم که شرکت lenovo قلم Active Pen 2 را نیز همراه این محصول کند، از آن جایی که جایی را برای قرار گرفتن این قلم در نظر گرفته است و مسلما بسیار عجیب خواهد بود اگر تبلت با جای خالی قلم به بازار بیاید – تصور کنید galaxy note خود را بدون S-Pen دریافت کنید! قلم این دستگاه دارای دکمه ای برای میان بر زدن به برنامه ی windows ink است و حساسیت آن ۴۰۹۶ درجه می باشد .

دستگاه Lenovo MIIX 720 آوریل امسال آماده ی عرضه است، و قیمت پایه ی آن برای ساده ترین مدل ۹۹۹.۹۹ دلار خواهد بود، که در دو رنگ طلایی و نقره ای به بازار می آید. شایعه شده است که شرکت ویندوز Surface Pro 5 را در ماه مارس عرضه می کند، که به این معناست که شرکت lenovo می توانست کار خود را چند هفته ای عقب بیاندازد و خسارات آن را تحمل کند. خواهیم دید که اوضاع برای تبلت هایی که با windows کار می کنند در یک چهارم ابتدا ی ۲۰۱۷ چگونه پیش خواهد رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.