افزایش تولید AirPod ها پس از تقاضای زیاد مشتریان - تکفارس 
افزایش تولید AirPod ها پس از تقاضای زیاد مشتریان - تکفارس 

افزایش تولید AirPod ها پس از تقاضای زیاد مشتریان

عرفان کرد
۱۳ دی ۱۳۹۵ - 18:18
افزایش تولید AirPod ها پس از تقاضای زیاد مشتریان - تکفارس 

اپل قصد دارد میزان تولید AirPod ها را افزایش دهد تا بتواند نیاز مشتریان را برآورده کند. با تکفارس همراه شوید.

هدفون های بی سیم اپل، AirPod ها که با بلوتوث کار می کنند، یک موفقیت بزرگ به حساب می آیند. با وجود تاخیر دو ماهه ( شاید حتی به دلیل تاخیر دو ماهه) در خواست مشتریبان برای این محصول روز به روز بیشتر می شود. البته این اتفاق زیاد هم عجیب نیست. AirPod ها یک انتخاب فوق العاده برای افرادی است که گوشی هایشان جک هدفون ۳.۵ میلی متری را پشتیبانی نمی کنند. این بدین معناست که میلیون ها کاربر iPhone 7 و iPhone 7 Plus از مشتریان احتمالی این محصول هستند. تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل، نیز گفته که AirPod ها یک موفقیت سریع بوده اند.

سفارشات مشتریان AirPod های اپل حدود ۶ هفته طول می کشد. گزارشات منتشر شده در شانگهای نشان از این دارند که کارگران اپل با اضافه کاری، میزان  AirPod های تولیدی را افزایش می دهند. این اضافه کاری برای ایجاد تعادل در میزان سفارشات با میزان محصولات است، تا مدت زمان سفارش محصول برای مشتریان کاهش یابد.

AirPod های اپل به راحتی به iPhone متصل می شوند، عمر باتری فوق العاده ای دارند، به راحتی شارژ می شوند و کار کردن با آن ها بسیار راحت است. همه این ها باعث شده تقاضای این محصول به سرعت زیاد شود و اپل نیز نیز مجبور است تا این تعداد محصول را هر چه سریعتر آماده کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید