اتصال Wi-Fi در تمام ۲۷۹ ایستگاه مترو شهر نیویورک - تکفارس 
اتصال Wi-Fi در تمام ۲۷۹ ایستگاه مترو شهر نیویورک - تکفارس 

اتصال Wi-Fi در تمام ۲۷۹ ایستگاه مترو شهر نیویورک

عرفان کرد
۱۲ دی ۱۳۹۵ - 16:27
اتصال Wi-Fi در تمام ۲۷۹ ایستگاه مترو شهر نیویورک - تکفارس 

تکنولوژی روز به روز گسترش می یابد در عین حال نیاز مردم به اینترنت و اتصال Wi-Fi نیز بیشتر می شود. اکنون شهروندان نیویورک می توانند به صورت مجانی در سرتاسر ایستگاه های مترو از Wi-Fi بهره مند شوند. با تکفارس همراه شوید.

در حالی که سال ۲۰۱۷ به تازگی آغاز شده، تمام ۲۷۹ ایستگاه مترو شهر نیویورک از اتصال Wi-Fi برخورد هستند. حدود ۵ سال طول کشید تا این سرویس به صورت کامل در تمامی ایستگاه ها در اختیار کاربران قرار بگیرد. اتصال کامل شبکه سلولی نیز حدود یک سال دیگر زمان نیاز دارد.از آن جایی که روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد از خطوط مترو استفاده می کنند، اتصال به Wi-Fi در تمام ساعات شبانه روز می تواند بسیار مفید باشد.

مسافران مترو که از گوشی هوشمند استفاده می کنند می توانند به Wi-Fi “Transit Wireless” وصل شوند و در مترو از آن استفاده کنند. علاوه بر این کیوسک های تلفن قدیمی جای خود را به کیوسک های Wi-Fi داده اند که سرعتشان به ۱ گیگابایت بر ثانیه می رسد.

به نظر می رسد که سال ۲۰۱۷ برای مردم نیویورک سالی باشد که بتوانند در حال انتظار رسیدن قطار ها، اینترنتی خرید کنند و از امکانات دیگر آن استفاده کنند. این اتصال محدودیت یک ساعتی دارد که پس از قطع اتصال، کاربران می توانند آن را برای یک ساعت دیگر تمدید کنند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید