شاید سامسونگ از دو تبلت جدید با windows 10 در نمایشگاه CES 2017 رو نمایی کند - تکفارس 
شاید سامسونگ از دو تبلت جدید با windows 10 در نمایشگاه CES 2017 رو نمایی کند - تکفارس 

شاید سامسونگ از دو تبلت جدید با windows 10 در نمایشگاه CES 2017 رو نمایی کند

سپهر حقی
۱۱ دی ۱۳۹۵ - 17:41
شاید سامسونگ از دو تبلت جدید با windows 10 در نمایشگاه CES 2017 رو نمایی کند - تکفارس 

اگر شما هم دلتان برای تبلت های سامسونگ که با سیستم عامل windows کار می کردند تنگ شده است، بهتر است خود را آماده کنید، ممکن است آن ها در حال باز گشت باشند. منابع قابل اطمینان ادعا کرده اند که این شرکت کره ای قرار است از دو دستگاه تبلت جدید که با سیستم عامل windows کار می کنند در نمایشگاه تجاری CES که هفته ی بعد در لاس وگاس نوادا برگذار می شود رو نمایی کنند. همان طور که گزارش شده است، یکی از این تبلت ها دارای شماره مدل مشخص شده ی SM-W720 خواهد بود، که به نظر محصول موفق دیگری در دنباله ی محصول موفق امسال شرکت یعنی Galaxy TabPro S (SM-W700) خواهد بود.

به احتمال بسیار زیاد به یاد دارید که Galaxy TabPro S رقیب جدی Microsoft Surface Pro 4 بوده که دارای windows 10 و یک صفحه ی زیبا ی ۱۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p است و هم چنین از مزیت داشن سخت افزار های بسیار قوی همانند پردازنده Intel Core M همراه با رم ۸ گیگا بایتی و یک حافظه ی SSD 256 گیگا بایتی بر خوردار است. آن طور که از شواهد بر می آید، مدل w720 یک مدل تقویت شده خواهد بود، هر چند ما هیچ سر نخی از این که سامسونگ چه تغییراتی به وجود خواهد آورد نداریم.

تبلت دیگری که سامسونگ معرفی خواهد کرد احتمال دارد دارای شماره مدل SM-W620 باشد. به احتمال قریب به یقین این مدل فقط مدل کوچک شده ی SM-W720 خواهد بود با یک صفحه ی کوچک تر و یک برگه ی مشخصات متواضع تر.

مانند همیشه ، سامسونگ ارائه ی بی نظیری در نمایشگاه ces خواهد داشت، علی رقم این که ارائه ی آن متمرکز بر محصولات موبایل خود نخواهد بود. به جای آن، شرکت محصولات رسانه ای خود همانند اسپیکر ها و بلند گو های بدون سیم خود، پخش کننده های بلو ری و ست های تلویزیون خود را معرفی می کند. به نظر ما دیدن تبلت های جدید میان این دستگاه ها می تواند نو آورانه باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.