رضایت تیم کوک از روند رو به رشد AirPod ها - تکفارس 
رضایت تیم کوک از روند رو به رشد AirPod ها - تکفارس 

رضایت تیم کوک از روند رو به رشد AirPod ها

عرفان کرد
۱۱ دی ۱۳۹۵ - 15:18
رضایت تیم کوک از روند رو به رشد AirPod ها - تکفارس 

به نظر می رسد که اپل از AirPod هایش بسیار راضی است و تیم کوک نیست به این مساله اشاره کرده. با تکفارس همراه شوید.

تیم کوک، مدیر اجرایی اپل به خبرنگاران حاضر در ساختمان NYSE شهر نیو یورک گفت که اپل تعطیلات بسیار خوبی را سپری می کند. البته این که تعطیلات به چه اندازه خوب بوده در هفته سوم ژانویه، هنگامی که اپل میزان درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ را اعلام می کند، معلوم می شود. کوک گفته که اپلیک موفقیت بسیار سریع را با عرضه AirPod ها تجربه کرده. هدفون های بی سیم که با تاخیری دو ماه در ۱۹ دسمابر عرضه شدند و دلیل اصلی این تاخیر هرگز مشخص نشد.

AirPod های ۱۵۹ دلاری با سرعت هر چه بیشتر در حال عرضه شدن هستند و کوک اعلام کرده که اپل نیز هر چه سریعتر آن ها را تولید می کند. این هدفون ها که از تراشه W1 تغذیه می شوند، سنسور هایی دارند که هنگام در آمدن هدفون ها از گوش، آهنگ را متوقف می کنند و متوجه قرار گیری مجدد آن ها در گوش شما می شوند. همچنین بمیکروفون های بیمفورمینگ، صدای پیش زمینه را تا حد امکان کم می کنند.

یک لمس کافی است تا AirPod هایتان را به دستگاه اپلتان متصل کنید و دو لمس تا با سیری، دستیار مجازی اپل، ارتباط برقرار کنید. تراشه W1 که میل چندانی به مصرف باتری ندارد، می تواند تا ۵ ساعت، نیاز شما را برطرف کند. جعبه های شارژ نیز به اندازه ۲۴ ساعت، شارژ مورد نظر شما را فراهم می کنند.

از آن جایی که اپل جک ۳.۵ میلی متری را برایiPhone 7 وiPhone 7 Plus کنار گذاشت، میلیون ها مشتری به AirPod ها مراجعه کردند. هر چند که تعادل بین میزان درخواستی و میزان موجود وجود ندارد و هر گونه سفارشی به ۶ هفته بعد موکول می شود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.