رد شایعه معرفی Vive 2 در CES 2017 - تکفارس 
رد شایعه معرفی Vive 2 در CES 2017 - تکفارس 

رد شایعه معرفی Vive 2 در CES 2017

عرفان کرد
۱۱ دی ۱۳۹۵ - 13:36
رد شایعه معرفی Vive 2 در CES 2017 - تکفارس 

نمایشگاه CES چند روز دیگر در لاس وگاس برگزار می شود. یکی از  شایعات مهم نمایشگاه امسال معرفی Vive 2 بود که HTC آن را تکذیب کرد. با تکفارس همراه باشید.

بنا بر گزارشات منتشر شده، HTC هیچ قصدی مبنی بر معرفی نسخه جدید هدست واقعیت مجلزی محبوبش، یعنی Vive VR، در CES ماه آینده ندارد. در مراسم CES سال گذشته، HTC از اولین نسخه مورد آزمایش Vive رونمایی کرد و به خبرنگاران و اهالی رسانه اجازه امتحان این نسخه را داد. طبق آمار و ارقام،  کسب و کار واقعیت مجازی HTC، بر خلاف گوشی های هوشمند آن ها که با مشکلات بسیاری مواجه شده، بسیار موفق بوده. با وجود عرضه گوشی HTC 10، که تا به امروز بهترین گوشی عرضه شده توسط HTC است، آن ها نتوانستند به حد نصاب فروش مورد انتظار دست بیابند.

علاوه بر HTC، اوکولوس نیز سر و صدایی در CES نخواهد کرد. اوکولوس یکی از بزرگترین نمایش های سال گذشته را داشت اما امسال هیچ غرفه ای نخواد داشت. از آن طرف اما شرکت مادر اوکولوس، یعنی فیسبوک در این نماشگاه حضور خواهد داشت و ممکن است بخشی از وقت نمایشش را به اوکولوس اختصاص دهد.
HTC طی یک اعلامیه اعلام کرد:

شایعات عرضه Vive 2 در نمایشگاه CES 2017 حقیقت ندارد. گروه Vive تمام تمرکزش را بر بهبود عملکرد و گسترش اکوسیستمش برای صابحان Vive قرار داده تا بهترین تجربه واقعیت مجازی را در اختیار کاربران و مشتریان بگذارد.

تا ۵ ژانویه که اولین روز نمایشگاه CES است، چند روزی باقی مانده و تا آن زمان و برگزاری نمایشگاه، باید منتظر اخبار جدیدی باشیم.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید