روند افزایش در آمد Huawei نسبت به سال پیش دچار کاهش شده است - تکفارس 
روند افزایش در آمد Huawei نسبت به سال پیش دچار کاهش شده است - تکفارس 

روند افزایش در آمد Huawei نسبت به سال پیش دچار کاهش شده است

سپهر حقی
۱۰ دی ۱۳۹۵ - 21:33
روند افزایش در آمد Huawei نسبت به سال پیش دچار کاهش شده است - تکفارس 

شرکت huawei توانسته است در سال جاری توجه بسیار زیادی را به عنوان یک شرکت تولید کننده ی گوشی های هوشمند در سراسر جهان به سوی خود جلب کند. اما علی رقم این که سال خوبی را در جهت فروش گوشی های هوشمند خود داشت، سرعت روند افزایش در آمد شرکت نسبت به سال ۲۰۱۵ اندکی کاهش پیدا کرده است.

سال گذشته، افزایش در آمد شرکت huawei نزدیک به ۳۵% گزارش شده بود، در حالی که امسال رقمی که تحت این عنوان به کار کنان این شرکت گزارش شده است ۳۲% می باشد. البته، این موضوع به این معنا نیست که سال ۲۰۱۶ سال بهتر یا بدتری برای شرکت huawei بوده است، زیرا که در حیطه ی در آمد یک شرکت عوامل مختلفی نقش بازی می کنند.

در یک نامه ی الکترونیکی که به کار کنان این شرکت فرستاده شده است، و سایت خبری رویترز به آن دست پیدا کرده، اریک ژو ، مدیر ارشد اجرایی شرکت huawei، این اظهارات را در باره ی سال ۲۰۱۶ داشته است :

در سال ۲۰۱۶ ما شاهد پدیده های فراوانی – چه سیاسی و چه اقتصادی – در سراسر جهان بودیم. با این حال، ما روی استراتژی خود استوار ماندیم و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم و برای مشتری های خود محصولاتی با ارزش واقعی خلق کنیم “

او در ادامه ی اظهارات خود خاطر نشان کرد که این شرکت در سال ۲۰۱۷ با چالش های سیاسی و اقتصادی بس غظیم تر دست و پنجه نرم خواهد کرد. با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور و ورود او به کاخ سفید در ماه آتی، نمی توان در رابطه با اثری که این واقعه بر روی آینده ی شرکت huawei می گذارد کنجکاو نبود.

زمانی که صحبت به بازار گوشی های هوشمند در سر تا سر جهان می رسد huawei برای جایگاه دوم دندان تیز کرده است، اما برای رسیدن به این مهم باید با چیرگی apple بر بازار ایالات متحده رقابت کند. این تلاش ها می تواند با به پیروزی رسیدن دونالد ترامپ اندکی متوقف شود، با توجه به این موضوع که مرکزیت این شرکت در کشور چین است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.