هدفون های بی سیم برای Galaxy S8 - تکفارس 
هدفون های بی سیم برای Galaxy S8 - تکفارس 

هدفون های بی سیم برای Galaxy S8

عرفان کرد
۱۰ دی ۱۳۹۵ - 16:31
هدفون های بی سیم برای Galaxy S8 - تکفارس 

وقتی به بحث هدفون های بی سیم می رسیم، می بینیم که سامسونگ و اپل در اولین تجربه شان در این عرصه دوران سختی را پشت سر گذاشتند. Icon X سامسونگ نتوانست رضایت کاربران و منتقدان را بدست بیاورد و AirPod های اپل نیز با چند وقفه در تاریخ عرضه مواجه شدند.

بنا بر گزارشات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد یک شانس دیگر به هدفون های بی سیمش بدهد و ممکن است مجددا آن ها را با گوشی هوشمند Galaxy S8 عرضه کند.

بعضی گزارشات حاکی از این اند که سامسونگ قصد دارد جک هدفون ۳.۵ میلی متری را برای گوشی های S8 کنار بگذارد و آن را با پورت USB تیپ C جایگزین کند. بنابر این شاید عرضه هدفون های بی سیم برای کاربران، مشابه تصمیم اپل برای گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus، تصمیم نسبتا خوبی باشد. البته اگر حواشی عرضه AirPod های اپل را در نظر بگیریم، ممکن است این تصمیم به نام و اعتبار گوشی S8 و برند سامسونگ، آسیب بزند.

همچنین باید در نطر بگیریم که سامسونگ قصد دارد مدل ها و طرح های مختلفی را برای گوشی Galaxy S8 در نظر بگیرد و امتحان کنو تا بهترین طرح ممکن را برگزیند. فراموش نکنیم که سامسونگ می خواهید گوشی S8 را به بهترین شکل ممکن عرضه کند تا خسارت های وارد شده ناشی از جمع آوری گوشی های Galaxy Note 7 را جبران کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید