مشکل شارژز گریبانگیر AirPod های اپل - تکفارس 
مشکل شارژز گریبانگیر AirPod های اپل - تکفارس 

مشکل شارژز گریبانگیر AirPod های اپل

عرفان کرد
۱۰ دی ۱۳۹۵ - 16:27
مشکل شارژز گریبانگیر AirPod های اپل - تکفارس 

به مانند اکثر محصولات نسل اول، AirPod های اپل نیز مشکلات خود را دارند. البته که این مشکل فراگیر نیست و فقط در بعضی از محصولات یافت شده. در ادامه با تکفارس همراه شوید.

هدفون های بی سیم اپل، ممکن است در نگاه اول فوق العاده به نظر برسند؛ اما مانند همه محصولات نسل اول، مشکلات خود را نیز دارند. بیش از دو هفته از عرضه این محصول گذشته است که برخی کاربران از مشکلات جعبه شارژ AirPod ها، ناراضی اند. با وجود اصرار اپل بر این که این جعبه ها تا ۲۴ ساعت هدفون ها را شارژ می کنند، بعضی کاربران اعلام کرده اند که برخی اوقات، با وجود حداقل میزان مصرف، شارژ هدفون هایشان تا ۴۰ درصد کاهش می یابد.

اپل به سرعت وارد عمل شده و هدفون های این کاربران را تعویض کرده. از آن جایی که پس از تعویض هدفون ها دیگر مشکلی برای کاربران به وجود نیامده، به نظر می رسد که این مشکل فقط در برخی موارد خود را نشان می دهد و مشکل گسترده ای نیست. البته هنوز تعداد دقیق کاربرانی که این مشکل را گزارش داده اند منتشر نشده.

به کاربرانی که با این مشکل سر و کار دارند توصیه می شود که با فروشگاه های اپل تماس برقرار کنند و برای تعویض AirPod ها، اقدام کنند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید