Cortana با گزینه های شخصی سازی بیش تر برای اندروید آپدیت شد - تکفارس 
Cortana با گزینه های شخصی سازی بیش تر برای اندروید آپدیت شد - تکفارس 

Cortana با گزینه های شخصی سازی بیش تر برای اندروید آپدیت شد

امیر رزاق
۱۰ دی ۱۳۹۵ - 16:34
Cortana با گزینه های شخصی سازی بیش تر برای اندروید آپدیت شد - تکفارس 

مایکروسافت همچنان به آوردن قابلیت ها و بهبود های جدید به دستیار صوتی شخصی دیجیتالی خود، Cortana، ادامه می دهد مخصوصا در حال حاضر که این هوش مصنوعی دیگر انحصار به کاربران ویندوز فون ندارد.

چند وقتی می شود که کاربران اندروید قادر بوده اند کورتانا را بر روی دستگاه های هوشمند خود دانلود نمایند و از آن جایی که یکی از دلایلی که آن ها سیستم عامل گوگل را نسبت به دیگر سیستم عامل های موبایلی ترجیح می دهند قابلیت های شخصی سازی زیاد است، برای مایکروسافت عقلانی به نظر می رسد که قابلیت های بیش تر این چنینی را به دستیار شخصی خود اضافه نماید.

جدید ترین آپدیت برای کورتانا بر روی دستگاه های اندرویدی یک گزینه ی شخصی سازی اضافی را به ارمغان می آورد که البته با توجه به این که خود انتخاب های زیادی را ارائه نمی دهد ،  کمی محدود می باشد.

منظور این است که کسانی که هم اکنون از دستیار هوشمند کورتانا بر روی دستگاه های اندرویدی خود استفاده می کنند ، آپدیتی را دریافت می نمانید که به آن ها اجازه می دهد با انتخاب کردن رنگ متفاوتی ، دستیار دیجیتالی شخصی خود را شخصی سازی نمایند.

متاسفانه اما تنها چهار رنگ وجود دارد که می توانید از آن ها انتخاب کنید، این رنگ ها بنفش، آبی، سبز و مشکی می باشند. اما در هر صورت هر قابلیت جدیدی برای کاربران بسیار خوش آمد می باشد و نمی توان از آن ناراضی بود. همچنین قابل ذکر است که این آپدیت هنوز به سیستم عامل آی او اس راه پیدا نکرده است ، که به نظر می رسد این قابلیت برای کورتانا بر روی اندروید انحصاری خواهد بود یا حداقل برای مدتی انحصاری خواهد بود.

اگر هنوز از کورتانا بر روی دستگاه های اندرویدی خود استفاده نکرده اید ، بهتر است بدانید که این هوش مصنوعی در تمام کشور ها موجود نمی باشد و تنها با تعداد محدودی از دستگاه ها سازگار بوده، پس بهتر است قبل از اقدام به نصب در گوگل پلی نسبت به سازگاری آن با دستگاه خود چک نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.