شایعه: گوشی ۶ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس سال آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 
شایعه: گوشی ۶ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس سال آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 

شایعه: گوشی ۶ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس سال آینده عرضه خواهد شد

دانیال دهقانی
۴ دی ۱۳۹۵ - 12:52
شایعه: گوشی ۶ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس سال آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 

شایعه: گوشی ۶ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس سال آینده عرضه خواهد شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گوشی بزرگ بعدی سامسونگ، یعنی سری گلکسی اس ۸ (Galaxy S8)، احتمالاً در ماه آوریل سال آینده معرفی خواهند شد، یک سال پس از آن که خانواده گلکسی اس ۷ به بازار راه پیدا کرده اند. با وجود آن که به نظر خود سامسونگ هنوز آمادگی آن را ندارد تا چیزی در مورد این گوشی به زبان آورد، تا همین حالا هم شایعات بسیاری پیرامون آن به وجود آمده است. آخرین شایعه هم از سوی وب سایت کره ای MK News به گوش رسیده است، با این مضمون که سامسونگ گوشی “گلکسی اس ۸ پلاس” را عرضه خواهد کرد.

طبق گزارشات گوشی گلکسی اس ۸ پلاس که یک صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد داشت، در کنار یک مدل ۵ اینچی از گلکسی اس ۸ عرضه خواهد شد. نکته جالب، این است که احتمالاً هر دو گوشی با صفحه نمایش های خمیده با کیفیت QHD عرضه خواهند شد، پس دیگر نیازی به چسباندن پسوند “Edge” به آن ها نیست (چرا که دیگر بر خلاف گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، دیگر صفحه نمایش خمیده یک تفاوت میان نسخه های گلکسی اس ۸ به شمار نمی رود).

اگرچه ۶ اینچ کمی بزرگ به نظر می رسد، ولی به لطف لبه های کناری کوچک شده و نسبت صفحه به بدنه خیره کننده ۹۰ درصدی، این گوشی می تواند اندازه ای مشابه گلکسی نوت ۷ داشته باشد که ۵.۷ اینچ بود. هر دو گوشی گلکسی اس ۸ پلاس ۶ اینچی و گلکسی اس ۸ معمولی ۵ اینچی شاید اسکنر اثر انگشت به کار گذاشته شده در صفحه نمایش داشته باشند،  هر چند که قبلاً شایعه ای منتشر شده بود به این مضمون که اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی ها قرار خواهد گرفت.

برای الآن، نمی توانیم نسبت به هیچ چیز مطمئن باشیم، شاید به خاطر این حقیقت که گلکسی اس ۸ تا حد زیادی نسبت به گلکسی اس ۷ متفاوت خواهد بود، و آن باید یک پاسخ درست و حسابی را نسبت به گوشی های آینده اپل یعنی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس بدهد.

آیا به نظر شما اندازه ۶ اینچی برای گلکسی اس ۸ پلاس مناسب است؟ یا اندازه کوچک تر ۵.۵ اینچ را به آن ترجیح می دهید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید