عکاسی حرفه ای تر با Lenka - تکفارس 
عکاسی حرفه ای تر با Lenka - تکفارس 

عکاسی حرفه ای تر با Lenka

عرفان کرد
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 17:54
عکاسی حرفه ای تر با Lenka - تکفارس 

اپلیکیشن های عکس برداری بر روی سیستم عامل های iOS و اندروید همه جا وجود دارند و تعداد آن ها بسیار زیاد است. کافی است سری به اپ استور و یا پلی استور گوگل بزنید تا هزاران اپلیکیشن متنوع در دسته مربوطه پیدا کنید که البته بعضی از این اپلیکیشن ها بهتر از بقیه اپلیکیشن های این گروه اند. چیزی که برای ما دشوار است پیدا کردن اپلیکیشنی است که هم به اندازه کافی خوب باشد و هم با سایر اپلیکیشن ها متفاوت باشد. Lenka چنین اپلیکیشنی است. با تکارس همراه شوید.

ایده اصلی Lenka تصویربرداری سیاه و سفید است. تفاوت این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن های مربوط به تصویربرداری در این آزادی عملی است که به شما داده می شود. در حالت عادی اما Lenka  برای تصویر برداری تک رنگ طراحی شده و شما می توانید با تغییر کنتراست تصاویر همه چیز را تغییر دهید.

شاید خیلی از شما ها بپرسید که “با اپلیکیشن های X و Y نیز می توان تصاویر عادی را به صورت سیاه سفید درآورد. پس چه نیازی به این اپلیکیشن خواهیم داشت؟!” می توان تا حدودی با این حرف موافقت کرد. شاید Lenka یک اپلیکیشن پیشگام در عرصه تصویربرداری نباشد ولی به خوبی و با دقت خاصی طراحی شده. تصویربرداری سیاه سفید از تصویر برداری ساده سخت تر است و مهارت بیشتری می خواهد. فرد تصویر بردار باید با دقت شرایط محیط به خصوص نور را بسنجد تا بتواند عکس های بهتری بگیرد و طرح های خلاقانه ای را به تصویر بکشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید