استودیوی گوشی هوشمند! | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر ضبط صدا برای اندروید - تکفارس 
استودیوی گوشی هوشمند! | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر ضبط صدا برای اندروید - تکفارس 

استودیوی گوشی هوشمند! | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر ضبط صدا برای اندروید

دانیال دهقانی
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 16:18
استودیوی گوشی هوشمند! | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر ضبط صدا برای اندروید - تکفارس 

اگر شما نیاز دارید تا با گوشی همراه خود صدا ضبط کنید – چه به عنوان یک یادداشت صوتی، یک تماس، یک ارائه و کنفرانس، آهنگی که نوشته اید یا هر حالت دیگری که در آن نیاز به ضبط کردن صدای خود دارید – اپلیکیشن های اندرویدی بسیاری وجود دارند تا شما را در این راه سخت یاری دهند. در این مقاله، ما ۵ تا از این اپلیکیشن های مربوط به ضبط صدا را که در پلی استور موجود هستند و مورد رضایت کاربران واقع شده اند را برای شما گرد هم آورده ایم. تمامی آن ها هم اخیراً (یا نزدیک به اخیراً!) به روز رسانی شده اند و به شما رابط کاربری بسیار مطلوب و تمامی ویژگی های مهم دیگری که از یک اپلیکیشن ضبط صدا انتظار دارید (یا شاید هم ندارید) را ارائه می دهند. آن ها را چک کنید و آن اپلیکیشن که به مذاق تان خوش آمد را انتخاب کنید. جلسه ضبط صدای خوبی داشته باشید!

Sony Audio Recorder

easy-voice-recorder

اپلیکیشن ضبط صدای رسمی سونی (Sony Audio Recorder) به راحتی شما را قادر می سازد که با تبلت یا گوشی هوشمند خود صدا را ضبط کنید و آن را پخش کنید. این اپلیکیشن شامل یک رابط کاربری نه چندان پیچیده و راحت می شود که به سادگی شما را قادر می سازد تا صدا را ضبط کنید، ضبط صدا را متوقف کنید، فایل صوتی را ویرایش کنید، به تنظیمات مربوط به ضبط صدا دسترسی پیدا کنید و قابلیت های دیگری نیز در اختیار شما قرار می دهد. این یک اپلیکیشن ساده و سرراست است که بدون وجود پیچیدگی های خاص  و دشواری به شما امکان ضبط باکیفیت صدا را می دهد. شما می توانید این اپلیکیشن را به طور رایگان از طریق پلی استور دانلود کنید.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

MDroid Sound Recorder

voice-recorder-featured-easy-voice-recorder-screenshot

اپلیکیشن امدروید سوند ریکوردر (MDroid Sound Recorder) یک اپلیکیشن کارآمد برای ضبط جلسات، گفت و گو ها، کلاس ها، موسیقی ها، یادداشت های صوتی و هر چیز دیگری است که می خواهید با گوشی هوشمند خود آن را ضبط کنید. این اپلیکیشن از فرمت های صوتی ۳GP ،WAV و MP4 پشتیبانی می کند، وقتی که صفحه گوشی خاموش است در بک گراند فعال می ماند و می تواند صدا را ضبط کند، به کمک سیستم کنترل آن می توان به سادگی ضبط صدا را متوقف کرده، ادامه داد یا کنسل کرد و در پایان هم فایل را نیز ذخیره کرد، یک سیستم ارزیابی نمونه ها دارد و می تواند فایل های صوتی ضبط شده را پخش کرده یا به اشتراک بگذارد و حتی می توان انتخاب کرد که به کمک کدام میکروفون ها (در گوشی هایی که هم جلوی آن ها میکروفون دارد، هم کنار یا پشت شان) صدا ضبط شود. این اپلیکیشن به طور رایگان برای اندروید در دسترس قرار دارد.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

Parrot

parrot-voice-recorder-screen-shots-1024x433

پرت (Parrot) یک اپلیکیشن کارآمد و رایگان است که به راحتی شما را قادر می سازد تا صدا را ضبط کنید، فایل صوتی حاصل را به اشتراک بگذارید یا فایل های صوتی که قبلاً دریافت کرده اید را پخش کنید. این اپلیکیشن یک رابط کاربری ساده اما جذاب دارد که آن را برای مخاطبان به اندازه یک دستگاه ضبط صوت برای ضبط مکالمات، صداها و به طور کلی تمامی موارد صوتی دیگر که ممکن است به ذهن تان خطور کند قابل استفاده می سازد. این اپلیکیشن همچنین شامل یک نسخه حرفه ای (Pro) نیز می شود،  که به کاربران اجازه می دهد تماس های صوتی را ضبط کنند، برای موارد استفاده خاص یک زمان بندی داشته باشند و همچنین فایل های صوتی ذخیره شده را در گوگل درایو (Google Drive) یا دراپ باکس (Dropbox) به اشتراک بگذارند. این نسخه از اپلیکیشن همچنین هیچ محدودیتی از لحاظ قابلیت ها یا زمانی ندارد، و همچنین در آن صدها موارد قابل تنظیم دیگر نیز وجود دارد تا بتوانید به راحتی همان گونه که دوست دارید فایل های صوتی مورد نظر خود را ضبط و تهیه کنید.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

Dictaphone

interviewy-playback-ipod-touch

دیکتافون (Dictaphone) یک اپلیکیشن رایگان و ساده است که به شما اجازه می دهد تا صداها را به شکل فایل صوتی ضبط کنید، آن ها را سازمان بندی کرده و سپس نیز به شکل دلخواه ذخیره کنید. این اپلیکیشن شامل یک قابلیت برای تشخیص خودکار سکوت می شود و به شما کمک می کند تا به راحتی و با حذف کردن قسمت هایی از یک فایل صوتی که در سکوت کامل سپری می شود، آن را کم حجم تر سازید. این اپلیکیشن همچنین شامل قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها در شبکه های اجتماعی مختلف می شود، و در کنار آن هم یک قابلیت مربوط به همگام سازی با دراپ باکس و گوگل درایو هم در این اپلیکیشن وجود دارد که شما را مطمئن می سازد که فایل صوتی ذخیره شده به درستی در فضای ابری مورد نظر آپلود شده است. این اپلیکیشن به طور رایگان برای اندروید و البته آی او اس در دسترس قرار دارد.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

Shadrin Voice Recorder

unnamed

شادرین وُیس ریکوردر هم یک اپلیکیشن ساده است که به شما امکان استفاده از میکروفون های خارجی، نظیر میکروفون های هدست ها یا آن هایی که به کمک کابل USB-OTG به گوشی شما که اندروید ۵ به بالا روی آن نصب است وصل می شوند را نیز می دهد. فایل های صوتی که شما ذخیره کرده اید نیز به کمک وجود قابلیت به اشتراک گذاری، می توانند در صورت خواست شما با دوستان تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده یا مستقیماً بر روی اکانت شما در دراپ باکس یا گوگل درایو آپلود شوند. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای اندروید در دسترس قرار دارد.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

ضبط کردن صدا با این اپلیکیشن ها، بسیار کارآمدتر از انجام این کار به کمک اپلیکیشن ضبط صدای خود گوشی است و امکاناتی هم که این اپلیکیشن ها به شما می دهند، بسیار بسیار بیشتر از آن مقدار است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ضبط صدا با گوشی هوشمند خود نیازی دارید یا حتی دوست دارید به صورت تفریحی آن کار را انجام دهید، حتماً اپلیکیشن های بالا را تست کنید. اگر هم سابقه کار با هر کدام از آن ها را دارید، ما را از قسمت نظرات مطلع سازید و نظر کلی خود راجع به آن را با ما به اشتراک بگذارید.

با اقتباس از: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید