Blackberry رسما امتیاز بخش موبایل خود را به TCL واگذار کرد - تکفارس 
Blackberry رسما امتیاز بخش موبایل خود را به TCL واگذار کرد - تکفارس 

Blackberry رسما امتیاز بخش موبایل خود را به TCL واگذار کرد

امیر رزاق
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - 03:40
Blackberry رسما امتیاز بخش موبایل خود را به TCL واگذار کرد - تکفارس 

BlackBerry می خواهد در دنیای گوشی های اندرویدی موفق شود و می داند که بهترین راه انجام این کار همکاری با یک برند به خوبی تثبیت شده در بازار است. TCL، کمپانی مادر پشت برند های گوشی های هوشمندی همچون آلکاتل امروز اعلام کرد که به صورت رسمی وارد قرارداد توافق لایسنس بلند مدتی با BlackBerry شده است. با این وضع، بلک بری به دادن لایسنس نرم افزار امنیتی و برنامه هایی چون BlackBerry Hub ادامه خواهد داد، در حالی که TCL از این پس وظایف طراحی ، ساخت و اجزای خرده فروشی بخش گوشی های هوشمند بلک بری را بر عهده خواهد داشت.

در ادامه می توانید اعلامیه ی منتشر شده توسط Ralph Pini ، یکی از مدیران کمپانی BlackBerry را مشاهده نمایید :

این قرارداد توافق با TCL نشان دهنده ی یک قدم کلیدی در استراتژی ما برای تمرکز بر گذاشتن ‘هوش در گوشی’ با مهیا کردن سیستم امنیت هنرمندانه و نرم افزار بر روی دستگاهی با پلتفرمی که کاربران گوشی های هوشمند آن را ترجیح می دهند و در آن راحت تر هستند. TCL انتخاب طبیعی برای لایسنس نرم افزار و برند بلک بری در مقیاسی جهانی می باشد. ما به صورت موفقیت آمیز با آن ها در سری گوشی های امن هوشمند DTEK همکاری کردیم و تحت تاثییر ممتازی آن ها در طراحی سخت افزار، توسعه و ساخت قرار گرفته ایم. با مهارت بدون رقیب ما در امنیت موبایل و نرم افزار و دسترسی گسترده ی جهانی TCL ، ما مطمئنیم که محصولات با برند بلک بری ساخته شده و پخش شده توسط TCL به نیاز های کابران بلک بری پاسخ گو خواهد بود و در دسترس بودن محصولات امن بلک بری را در سر تا سر جهان گسترش خواهد داد.

این قرار دارد حرکت هوشمندانه ای برای این کمپانی کانادایی می باشد از آن جایی که همچنان در تلاش است تا راه خود را به شرایط جدید دنیای گوشی های هوشمند پیدا کند. TCL و BlackBerry می توانند با یکدیگر بر روی استراتژی مفید برای هر دو طرف کار کنند. شاید اولین قسمت این استراتژی باید در نظر گرفتن دوباره ی قدرت بازار یابی اسمی همچون DTEK برای یک گوشی هوشمند باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید