Huawei Honor Magic معرفی شد ، گوشی هوشمندی که می داند کجا هستید و چه می کنید - تکفارس 
Huawei Honor Magic معرفی شد ، گوشی هوشمندی که می داند کجا هستید و چه می کنید - تکفارس 

Huawei Honor Magic معرفی شد ، گوشی هوشمندی که می داند کجا هستید و چه می کنید

امیر رزاق
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - 17:26
Huawei Honor Magic معرفی شد ، گوشی هوشمندی که می داند کجا هستید و چه می کنید - تکفارس 

چه چیزی می تواند باعث جادویی شدن یک گوشی بشود؟ طبق گفته ی Huawei، سازنده ی گوشی جدید Huawei Honor Magic ، این هوش مصنوعی یکپارچه ی به کار رفته ی داخل گوشی که می داند شما که هستید ، دارید چه کاری می کنید و احتمالا قصد انجام چه کاری را دارید که یک گوشی را جادویی می کند.

با چند مثال از قدرت های گوشی Huawei Honor Magic همراه باشید.

وقتی که شما گوشی را بلند می کنید، سنسور های اینفرارد آن نه تنها صورت شما بلکه دست هایتان را هم اسکن می کنند تا تایید کنند که واقعا شما هستید که گوشی را برداشته اید. (یک سنسور حسگر اثر انگشت در داخل دکمه ی هوم فیزیکی گوشی نیز قرار گرفته است)

گوشی Huawei Honor Magic تنها زمانی اعلانات را نمایش می دهد که گوشی تایید کرده باشد که این شما هستید که گوشی را برداشته اید ، در نتیجه دیگه اطرافیان فضولتان نمی توانند ببینید که چه کسی به شما پیام داده است.

GPS گوشی شما با تقویم و دیگر اپلیکیشن ها هماهنگ شده است و اطلاعات مورد نیازتان را دقیقا در زمان و جایی که به آن نیاز دارید به شما نمایش میدهد، مثلا در اداره پست شماره ی کد پیگیری پستی تان روی صفحه نمایش ظاهر می شود یا مثلا زمانی که وارد فرودگاه می شوید اطلاعات پروازتان برای شما به نمایش در می آید. اگر در محیط تاریگی قرار دارید ، گوشی به شما گزینه ی روشن کردن چراغ قوه را پیشنهاد می دهد، اما هنوز شما تصمیم می گیرید که می خواهید چراغ قوه خاموش باشد و یا روشن اما به صورت تئوری این کار سریع تر و کاربردی تر انجام می شود.

Huawei همچنین به چندین قابلیت دیگر این گوشی اشاره کرده است که به نظر همان قابلیت های تغییر اسم یافته ی Google Now بر روی اندروید می باشد، برای نمونه نگه داشتن کلید هوم برای دسترسی به اطلاعات بیش تر در مورد یک موضوع و یا یک مکان مشخص (هواووی نام این قابلیت را Deep Think یا فکر عمیق گذاشه است). در کل باید بگوییم که تا بحال در هیچ گوشی هوشمندی ندیده ایم که تا این حد از سنسور های دستگاه استفاده شود و به نظر می رسد که بسیاری از این قابلیت ها واقعا کاربردی باشند. مطمئنا بسیاری از کاربران هم دلشان خواهد خواست جادوی Honor Magic را امتحان کنند. در ادامه نیز می توانید مشخصات سخت افزاری گوشی Huawei Honor Magic را مشاهده نمایید.

  • صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل
  • دوربین دوگانه ی ۱۲ مگاپیکسلی اصلی
  • دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی
  • اندروید ۶ مارشملو با لایه نرم افزاری Magic Live
  • پردازنده ی هشت هسته ای Kirin 950 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز
  • باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع Quick Charge (شارژ ۷۰ درصد در ۲۰ دقیقه و ۹۰ درصد در ۳۰ دقیقه)
  • ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی رم
  • موجود در رتگ های طلایی تیره و سفید

honor-magic-design-features

گوشی Huawei Honor Magic با قیمت ۳۶۹۹ یوآن معادل ۵۳۳ دلار برای چین معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است و انتظار می رود در هفته های آینده شاهد عرضه ی آن در بازار ها جهانی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.