مایکروسافت صاحب مغرور لینکدین شد - تکفارس 
مایکروسافت صاحب مغرور لینکدین شد - تکفارس 

مایکروسافت صاحب مغرور لینکدین شد

علی فلاح
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 15:08
لینکدین مایکروسافت

غول تکنولوژی ، مالکیت ۲۶.۲ میلیارد دلاری بزرگترین شبکه اجتماعی تجارت را بدست گرفت.

با ادامه این مطلب همراه تک فارس باشید.

پس از گذشت شش ماه از آخرین خبر مبتنی بر تلاش مایکروسافت برای خرید سهام لینکدین ، چند روز پیش ، خبری مبتنی بر به مالکیت در آمدن لینکدین توسط مایکروسافت منتشر شد.

به گفته جِف وینر ، نایب رئیس شرکت لینکدین ، این آمیختگی با شرکت مایکروسافت یکی از بزرگترین اقدامات لینکدین به شمار می رود که باعث پیشرفت و افزایش رشد این دو شرکت می شود. وی افزود : این کار به تمامی تاجرین دنیا و کسانی که در عرصه اینترنت فعالیت می کنند ، کمک می کند تا از سرویس ها و امکانات مایکروسافت بهره ببرند.

این حرکت برای مایکروسافت ، از مهم ترین اقدامات در جهت پیش برد موفقیت های این شرکت در زمینه سیستم های کلود (Cloud) می شود. به گفته این ۲ کمپانی، قرار است که هر دوی آن ها در زمینه تکنولوژی ، هوش مصنوعی ، و دستگاه های مربوط به سیستم ابری و غیره تمرکز کنند.

برای کاربران لینکدین ، به گفته وینر ، هیچ تغییری اعمال نخواهد شد. به این معنی که کاربران شبکه تجاری لینکدین هیچ گونه تغییری در این سیستم مشاهده نخواهند کرد.وی افزور : طی چند ماه آینده ، لینکدین امکاناتی مربوط به محصولات مایکروسافت به امکانات خود خواهد افزود.

اتحادیه اروپا نیز به این قرارداد تبریک گفت. شرکت مایکروسافت ، برای به مالکیت در آوردن لینکدین ، مجبور شد که از تمامی دولت های آمریکا ، برزیل ، کانادا و اروپا اجازه نامه  کسب کند. تمامی آن ها اجازه رسمی به مایکروسافت دادند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.