اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد - تکفارس 
اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد - تکفارس 

اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد

عرفان کرد
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 23:39
اپل اجازه ورود Samsung Pay Mini به اپ استور را نخواهد داد - تکفارس 

بنا بر شایعات سامسونگ قرار است در ماه ژانویه ، برنامه ای برای پرداخت ، با نام “Samsung Pay Mini” عرضه کند. قرار بود که این اپلیکیشن در دسترس کاربران سیستم عامل های iOS و اندروید قرار بگیرد ؛ اما به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک شاهد عرضه آن بر روی iOS نخواهیم بود. با تکفارس همراه باشید

بنا بر اخبار منتشر شده ETNews ، اپل درخواست سامسونگ مبنی بر قرار گیری اپلیکیشن Samsung Pay Mini بر روی اپ استور را رد کرده است. دلایل این تصمیم عجیب اپل هنوز معلوم نشده ، اما احتمال می رود که اپل قصد ندارد Samsung Pay با Apple Pay رقابت کند و می خواهد Aplle Pay همچنان اولویت اصلی کاربران iOS باشد. هرچند که تئوری این دو اپلیکیشن کاملا با هم تفاوت دارد ؛ چرا که Samsung Pay Mini روی پرداخت های آنلاین متمرکز است و Apple Pay جانشین کارت های فیزیکی شما می شود.

سامسونگ اعلام کرده که فعلا در خواست مجددی برای اپل ارسال نخواهد کرد و تمام تمرکزش را روی سیستم عامل اندروید خواهد گذاشت.

اپلیکیشن Samsung Mini Pay در اوایل ماه ژانویه عرضه خواهد شد و قدم بزرگی برای سامسونگ در راستای فراگیر کردن اپلیکیشن های مربوط به پرداختش برای گوشی های دیگر خواهد بود. آزمایش ها و تست ها نشان داده اند که این اپلیکیشن به خوبی در کره جنوبی عمل می کند و مطمئنا عرضه موفقیت آمیزی خواهد داشت. این که کدام شرکت ها و بازار های جهانی از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند هنوز مشخص نشده و باید منتظر بمانیم تا سامسونگ اطلاعات رسمی را در اختیارمان بگذارد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید