تصاویر مفهومی گوشی Sony Xperia Edge با صفحه نمایش بدون حاشیه به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصاویر مفهومی گوشی Sony Xperia Edge با صفحه نمایش بدون حاشیه به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصاویر مفهومی گوشی Sony Xperia Edge با صفحه نمایش بدون حاشیه به بیرون درز کرد

امیر رزاق
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 23:41
تصاویر مفهومی گوشی Sony Xperia Edge با صفحه نمایش بدون حاشیه به بیرون درز کرد - تکفارس 

از زمانی که گوشی مفهومی Mi Mix شرکت چینی Xiaomi پیشگام دوران عرضه ی گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بدون حاشیه و نسبت صفحه نمایش به بدنه ی بالای ۹۰ درصد شد، خبر های در دست ساخت بودن چندین گوشی هوشمند بدون حاشیه ی دیگر همانند گوشی جدید مفهومی شرکت Meizu ، دستگاه مفهومی Huawei و بسیاری دیگر به گوش می رسد. اما این طراحی گوشی مفهومی Sony Xperia Edge در واقع از سوی خود Sony نبوده و توسط Metti Farhang که به تازگی آن را به اشتراک گذاشت، طراحی شده است و ایده ای را به ما می دهد که اگر زمانی شرکت Sony نیز بخواهد به حوزه ی گوشی های بدون حاشیه وارد شود، به چه شکل و شمایلی خواهد بود.

گفته شده است این طراحی برای گوشی به نام Sony Xperia Edge بوده که احتمالا به دلیل طراحی خمیده ی لبه هایش می باشد. این دستگاه همان طور که مشاهده می کنید دارای صفحه نمایش بدون حاشیه و خمیده از سه جهت در بالا و دو طرف بوده که این خمیدگی تا پشت گوشی کشیده می شود اما قسمت پایینی گوشی که تنها فضای بسیار کمی بدون صفحه نمایش بوده ظاهرا بدون خمیدگی است. این دستگاه نیز طبق عادت تمامی گوشی های Sony از دکمه های مجازی بهره می برد.

sony-bezel-less-phone2

اگرچه که این طراحی ذهن را به سمت گوشی هم اکنون در حال فروش Xiaomi Mi Mix می برد اما به نظر می رسد که طراحی آن کوچکتر از شیائومی می میکس ۶.۴ با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی باشد و همچنین سیستم دوربین دوگانه نیز در گوشه ای از پشت دستگاه جا گرفته است.

همچنین باید ذکر کرد که Huawei هم در حال آماده سازی گوشی بدون حاشیه خود به نام Huawei Honor Magic بوده که از طراحی بدون حاشیه مشابه ای بهره می برد و قرار است ۱۶ دسامبر عرضه گردد. اما باید دید که ایا Sony نیز با گوشی خود به میدان رقابت گوشی های بدون حاشیه وارد خواهد شد یا خیر و در آن صورت از طراحی اینچنینی استفاده می کند یا مسیر متفاوتی را بر می گزیند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید