سلطه اپل بر بازار ایالات متحده - تکفارس 
سلطه اپل بر بازار ایالات متحده - تکفارس 

سلطه اپل بر بازار ایالات متحده

عرفان کرد
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 18:26
سلطه اپل بر بازار ایالات متحده - تکفارس 

یک گوشی هوشمند جدول فروش گوشی های سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ تحت سلطه خود قرار داده است. در حالی که کاربران اندروید همچنان تعداد بیشتری از گوشی های ایالات متحده را در بر می گیرند ، آن ها برای پنجمین سه ماهه متوالی سهام خود را از دست دادند. دلیل تمام این اتفاقات آیفون ۷ است. این چیزی است که آنالیز های شرکت Kantar به ما می گویند. با تکفارس همراه باشید.

آیفون ۷ به تنهایی ، با ۱۰.۶% ، در صدر جدول پرفروشترین گوشی های هوشمند در ایالات متحده قرار دارد. پس از آن گوشی های آیفون ۶s و گوشی های Galaxy S7 قرار دارند و برادر بزرگتر آیفون ۷ ، گوشی ۷ Plus ، با ۵.۳% در جایگاه چهارم قرار دارد. خانواده آیفون ۷ در مجموع ۱۵.۹% از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده را در اختیار دارد.

لارن گونور ، مدیر بخش مشتریان کانتار گفت :

عدم وجود جک هدفون در گوشی های آیفون تاثیری بر فروش این گوشی نداشته و مشکلی جدی برای مشتریان نبوده. آیفون ۷ در سه ماهه سوم که در ماه اکتبر به پایان رسید با ۱۰.۶% فروش گوشی های هوشمند در جایگاه اول است. با وجود اینکه تا ماه سپتامبر این گوشی ها عرضه نشده بودند ، عجیب است که آیفون ۷ پلاس نیز در جایگاه چهارم است و در بین این دو گوشی ، گوشی های آیفون ۶s و گلکسی S7 قرار گرفته اند.

نکته جالب دیگر موفقت گوشی پیکسل گوگل است . با این که این گوشی در روز های آخر این سه ماهه عرضه شد ، توانست ۰.۵% از فروش بازار را از آن خود کند ، که این آمار در کنار گوشی های شرکت هایی نظیر مایکروسافت و هواوی قرار می گیرد.

جهان اما ، از ایالات متحده بزرگتر است و در نگاه کلی کاربران اندروید بیش از ۷۵% از بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارند. باید صبر کرد و دید که آیا اپل می تواند این اقتدار را جهانی کنید یا نه.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید