آپدیت نرم افزار آفیس برای گوشی های ویندوزی (Windows 10 ) - تکفارس 
آپدیت نرم افزار آفیس برای گوشی های ویندوزی (Windows 10 ) - تکفارس 

آپدیت نرم افزار آفیس برای گوشی های ویندوزی (Windows 10 )

امیر پاکپور
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 11:05
آپدیت نرم افزار آفیس برای گوشی های ویندوزی (Windows 10 ) - تکفارس 

نرم افزار های Excel Mobile و OneNote به تازگی آپدیت شده اند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به تازگی ماکروسافت آپدیت جدیدی برای دو  نرم افزار Office Mobile، یعنی کسل ( Excel ) و وان نوت ( OneNote) منشر کرده است.

بگذارید ابتدا در باره ی اکسل صحیت کنیم. این اپ، حالا به کاربران اجازه می دهد تا با فشار داند دکمه ی سرفس پن (Surface pen) به طور مستقیم از  Lasso Select استفاده کنند. به عالاوه در آخرین ورژن Excel Mobile کاربران می توانند که اشیا را راحت تر کنترل کنند و جابه جا نمایند. کاربران همچنین قادر خواهند بود که فایل های بیشتری را هم زمان باز کنند، چراکه ماکروسافت پشتیبانی از کنترل های فرم و سناریو منیجر (Scenario Manager) را به این اپ اضافه کرده است.

ویزگی های جدیدی نیز به وان نوت اضافه شده است.  از جمله این ویزگی ها قابلیت اضافه کردن چند ماکروسافت اکانت  به وان نوت است. حالا به آسانی می توانید نمام نوت بوک های مورد علاقه خود را به اپ اضافه کنین حتی اگر این نوت بوک ها در ماکروسافت اکانت های مختلفی باشند.

در آخر هم ماکروسافت قابلیت آندو (Undo) را اضافه کرده، پس هر موقع نظرتان در باره ی چیزی که نوشته اید عوض شد می توانید پبام خود را پاک کرده و دوباره بنویسید.

اگر شما از کاربران ورژن موبایل ویندوز ۱۰ هستید و عضو  (Insider Slow update program) هم می باشید، از امروز می توانید که آپدیت های جدید را دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید