اَپِر: ارتباطات سریع تر از همیشه - تکفارس 
اَپِر: ارتباطات سریع تر از همیشه - تکفارس 

اَپِر: ارتباطات سریع تر از همیشه

مازیار همتی
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 18:00
اَپِر: ارتباطات سریع تر از همیشه - تکفارس 

ارتباطات واژه ای که در طول روز زیاد از آن استفاده می کنیم. به نظر شما ارتباطات در گذشته چگونه بوده است؟ افراد زیادی با تلاش هایی که می کردند، نامه ها را به دست مردم جهان می رساندند. حتی بعضی از پیام ها هم به دست صاحبانشان نمی رسید و در طول راه مشکلات زیادی برای شخصی که نامه را می رساند پیش می آمد. حال در دنیای امروزی با کمک شبکه گسترده اینترنت، دیگر نیاز نیست که برای رسیدن و دریافت پیام از شخصی روز ها و هفته ها منتظر بمانیم. نرم افزارهای پیام رسان جای خودشان را به رابط های خبر در گذشته داده اند. حال شاید از خودتان بپرسید که چه نرم افزار هایی؟ کلی نرم افزار پیام رسان برای ارتباطات برقرار کردن با افراد جهان وجود دارد و من باید از کدام یکی از آن ها استفاده کنم؟ در این مقاله به معرفی ۴ نرم افزار برتر پیام رسان می پردازیم، با تفارس همراه باشید …

واتس اَپ – WhatsApp

screen-shot-2015-12-23-at-8-25

واتس اَپ جزو یکی از بهترین پیام رسان های اندروید است و روزانه کاربران زیادی به آن ملحق می ‌شوند. نیمی از دلیل محبوبیت نرم افزار واتس اَپ به دلیل رایگان بودن آن است. به این صورت که کاربر بدون پرداخت هیچ گونه هزینه به راحتی می تواند از تمامی امکانات این نرم افزار استفاده کند. در هنگام گفت و گو با دوست خود می توانید از شکلک (Sticker) های اختصاصی این برنامه استفاده کنید و همچنین امکان ارسال فایل هایی نظیر موسیقی و … فراهم شده است که می توانید از آن استفاده کنید. همچنین می توانید با دوستان خود یک گروه تشکیل داده و با هم در آن به بحث و گفت و گو بپردازید. بعد از نصب نرم افزار مخاطبین دفتر تلفن شما به صورت کامل به واتس اَپ منتقل می شوند و البته لازم به ذکر است که فقط کسانی منتقل می شوند که نرم افزار واتس اَپ را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده اند. تماس رایگان تصویری این برنامه را فراموش نکنید! در این بخش شما می توانید به صورت کاملاً رایگان با دوست خود تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید. WhatsApp از امنیت فوق العاده ای برخوردار است. این برنامه برای آی او اس و اندروید قابل دسترس استفاده می باشد.

دانلود برای آی او اس

دانلود برای اندروید

لاین – line

line-messaging-app

لاین (Line) یکی بهترین پیام رسان های سیستم عامل اندروید به شمار می رود و در حال حاظر حدود ۵۰۰ میلیون کاربر دارد که هر روز افراد بیشتری به جمع آن ها اضافه می شوند. در این برنامه می توانید برای دوستان خود که نرم افزار لاین را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کرده اند به صورت رایگان پیام ارسال کنید. در لاین هیچ محدودیتی برای ایجاد گروه وجود ندارد و شما می تواند به تعداد دلخواه تان وارد گروه های مختلف شوید. لازم به ذکر است که تمامی پیام هایی که درون گروه ارسال می کنید، برای دیگر اعضا گروه هم قابل مشاهد است. بی شک یکی از بهترین بخش های لاین، قسمت تایم لاین آن می باشد. شما در این بخش قادر هستید پست ارسال کنید تا افرادی که شما را در مخاطبین خود دارند آن ها را مشاهد کنند. این بخش شباهت های زیادی به قسمت تایم لاین فیسبوک دارد. البته لازم به ذکر است که پست هایی که قرار می دهید، فقط قابل مشاهده برای دوستان خود نخواهد بود و افراد دیگری هم می توانند آن ها را مشاهد کنند و همچنین شما می توانید به افراد دیگر درخواست دوستی داده و شخص های دیگری هم به لیست دوستان خود اضافه کنید. این نرم افزار برای ای او اس و اندروید قابل استفاده است.

دانلود برای ای او اس

دانلود برای اندروید

وایبر – Viber

viber-public-chats-main

بعد از عرضه نرم افزار وی چت (We chat) کاربران زیادی به سمت این گونه مسنجر ها کشیده شدند و دنیای اس ام اس کم کم رنگ خود را از دست داد. بعد از چند سال خبر فیلتر شدن وی چت به گوش کاربران رسید و آن ها تصمیم گرفتند به دنبال نرم افزاری جایگزین برای وی چت باشند. پیام رسان وایبر در میان آن همه برنامه درخشید و این گونه بود که کاربران زیادی به سمت این برنامه کشیده شدند. در این برنامه قادر به ارسال پیام های صوتی و تصویری به صورت رایگان هستید که یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. همچنین می توانید با کسانی که این برنامه را بر روی گوشی هوشمند خود دارند ارتباط برقرار کرده و با آن ها صحبت کنید. همچنین قادر هستید در هنگام صحبت از شکلک های اختصاصی این برنامه نیز استفاده کنید. این برنامه برای ای او اس و اندروید نیز قابل استفاده می باشد.

دانلود برای ای او اس

دانلود برای اندروید

تلگرام – Telgram

telegram

تلگرام یکی از بهترین پیام رسان های اندروید می باشد که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. گفتگوها درون تلگرام به صورت رمگذاری شده می باشد و به غیر از شما هیچ کس نمی تواند پیام های شما را بخواند. همچنین شما درون تلگرام قادر به ایجاد گروه هایی با بیش از ۲۰۰ عضو هستید که این خود یک ویژگی مثبت به حساب می آید. در تلگرام هیچ گونه تبلیغی وجود ندارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین امکان ایجاد کانال در تلگرام وجود دارد. در این بخش شما می توانید محیطی برای کاربران تلگرام ایجاد کنید که در آن فقط خود شما قادر به ارسال پست باشید و کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند. تلگرام یکی از برترین نرم افزارهای پیام رسان موجود در گوگل پلی به شمار می رود. این برنامه برای آی او اس و اندروید قابل استفاده نیز می باشد.

دانلود برای آی او اس

دانلود برای اندروید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید