یک گوشی با  باتری ۱۰,۹۰۰ میلی آمپری - تکفارس 
یک گوشی با  باتری ۱۰,۹۰۰ میلی آمپری - تکفارس 

یک گوشی با باتری ۱۰,۹۰۰ میلی آمپری

امیر پاکپور
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 21:55
یک گوشی با  باتری ۱۰,۹۰۰ میلی آمپری - تکفارس 

یک شرکت چینی گوشی ای با باتری ۱۰۹۰۰ تولید کرده در ادامه با تکفارس همراه باشید.

یکی از ویژگی هایی که ما عاشقین گوشی های هوشمند جدید بیشتر از همه چیز طالب آن هستیم، عمر باتری طولانی و قابل اعتماد است. در چند سال اخیر پیشرفت های چشم گیری در زمینه های عملکرد، دوربین، و صفحه ی نمایش صورت گرفته، اما رقابت برای ساخت گوشی هایی باریک تر باعث شده که سازندگان  توجه کمتری به طول عمر باتری کنند. امروزه اکثر گوشی های ۵ اینچی دارای باتری های ۳۰۰۰ میلی آمپری هستند. و البته بسیاری از تولید کنندگان توانسته اند که سخت افزار ها و نرم افزاار هایی طراحی کنند، که نسبت به قبل انرژی کمتری مصرف می کنند اما هنوز جا برای پیشرفت باقیست.

برخی از سازندگان متوجه شده اند که کاربرانی وجود دارند که داشتن یک گوشی قطور با یک باتری بزرگ تر را به یک گوشی سبکتر که پس از ۵ ساعت استفاده ی سنگین  خاموش میشود ترجیح می دهند. تعداد این گوشی ها بسار کم است، اما اشاره به برخی از آن ها ،تنها برای ذکر چند نکته ی جالب، خالی از لطف نیست.

پس معرفی میکنیم : YAAO 6000 – یک گوشی که احتمالا در چین فروخته خواهد شد. ممکن است بپرسید که چه چیزی در مورد این گوشی این قرد خاص است؟ خب، این گوشی یک باتری ۱۰,۹۰۰ میلی آپری دارد. این ظرفیت یک پاور بانک اکسترنال نسبتا بزرگ است. و گوشی  آن قدر ها هم قطور به نظر نمی رسد.

از لحاظ سخت افزار این گوشی خیلی قدرتمند نیست. YAAO 6000 با پردازنده ی MediaTek MT6735، یک گیگا بایت رم، ۱۶ گیگ حافظه ی قابل افزایش، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه است. نکته جالب  توجه آن است که باتری این گوشی قابل تعویض نیز می باشد. که به کاربران اجازه می دهد، تا یک باتری اضافه همراه خود داشته باشند. در صورتی که باتری ۱۰,۹۰۰ کافی برای آن ها کافی نیست.

قرار است که این گوشی از سایت Jingdong و با قیمت ۲۲۰ دلاد فروخته شود. اما انتطار نمی دود که در بازار های غربی نیز ارائه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید