سیستم پرداخت سامسونگ روی پیکسل کار نمی کند! - تکفارس 
سیستم پرداخت سامسونگ روی پیکسل کار نمی کند! - تکفارس 

سیستم پرداخت سامسونگ روی پیکسل کار نمی کند!

عرفان کرد
۸ آذر ۱۳۹۵ - 16:21
سیستم پرداخت سامسونگ روی پیکسل کار نمی کند! - تکفارس 

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ ، Gear S3 ، با قابلیت پشتیبانی از سیستم پرداخت سامسونگ عرضه شد. در همان ابتدا سامسونگ آپدیتی عرضه کرد تا به تمام کاربران اندروید این امکان را بدهد که از سیستم پرداخت سامسونگ استفاده کنند. سیستم پرداخت سامسونگ می تواند با هر گوشی اندرویدی کار کند حتی اگر آن گوشی محصول سامسونگ نباشد ؛ تمام گوشی های اندروید ، بجز گوشی های پیکسل گوگل.

کاربران میتوانند با جفت کردن گوشی هوشمندشان با ساعت هوشمند Gear S3 از سیستم پرداخت سامسونگ استفاده کنند اما این موضوع در خصوص گوشی های پیکسل صدق نمی کند.

یکی از کاربران در تویتر ، از اکانت رسمی Samsung Pay پرسید که چرا در هنگام نصب این اپلیکیشن به مشکل بر می خورد. Samsung Pay نیز پاسخ داد که این برنامه بر روی گوشی های پیکسل در دسترس کاربران قرار ندارد.

هنوز دلایلی برای عدم پشتیبانی سیستم پرداخت سامسونگ از گوشی های پیکسل ، یکی از داغترین گوشی های موجود در بازار ، مشخص نشده ؛ اما ممکن است سامسونگ به زودی این سیستم را در دسترس گوشی های پیکسل قرار دهد . آن ها در ادامه پاسخشان به کاربران تویتر اعلام کردند که :”منتظر باشید ، ما روی گسترش Samsung Pay روی گوشی های بیشتر کار خواهیم کرد.”

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.