انتشار بازی Re-Volt 3 برای اندروید و آی او اس - تکفارس 
انتشار بازی Re-Volt 3 برای اندروید و آی او اس - تکفارس 

انتشار بازی Re-Volt 3 برای اندروید و آی او اس

امیر پاکپور
۴ آذر ۱۳۹۵ - 14:50
انتشار بازی Re-Volt 3 برای اندروید و آی او اس - تکفارس 

شرکت WeGo INTERACTIVE به تازگی قسمت سوم بازی محبوب خود را منتشر کرده است در ادامه با تکفارس همراه باشید.

سومین عنوان از یکی از معروف ترین سری بازی های کار ریسینگ ( car racing ) برای سیستم عامل  های اندرویو و آی او اس یعنی  Re-Volt به تازگی منتشر شد. این بازی حالا در گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. اگر چه همین حالا هم بسیاری از علاقه مندان به این بازی شکایت کرده اند که این عنوان تازه منتشر شده به خوبی عناوین قبلی نیست.

با پیش از ۵۰ میلیون دانلود در تمامی پلتفورم ها  Re-Volt مدت زیادی است که بازیکنان بساری را سر گرم کرده است و عنوان جدید نیز شامل بیش از ۷۰ ماشین با ۲۰ نقشه جدید با گرافیک ارتقا یافته است. هم چنین در این عنوان ۲۵ قطعه مختلف وجود دارد که شما می توانید جمع آوری کرده و ماشین های خود را ارتقا دهید. به علاوه Re-Volt 3 دارای یک بخش داستانی با تعدادی نقشه محدود و یک بخش آنلاین است که در ان بازیکنان می توانند با بازیکنان دیگر در نقاط دیگر دنیا رقابت کنند .

به علت انتشار جهانی بازی  شرکت سازنده یعنی WeGo INTERACTIVEv  تصمیم به برگزاری یک جشنواره کرده است. در طول مدت این جشنواره بازیکنانی که به تازگی کاربر این بازی شده اند و لاگ این کرده اند در طول یک دوره ی ۷ روزه از امتیازات اضافی بهره مند خواهند شد ، از  قبیل پول اضافی ، قطعات اضافی ماشین و غیره.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.