اچ تی سی گوشی مقرون به صرفه دیزایر ۶۵۰ را معرفی کرد - تکفارس 
اچ تی سی گوشی مقرون به صرفه دیزایر ۶۵۰ را معرفی کرد - تکفارس 

اچ تی سی گوشی مقرون به صرفه دیزایر ۶۵۰ را معرفی کرد

دانیال دهقانی
۴ آذر ۱۳۹۵ - 00:06
اچ تی سی گوشی مقرون به صرفه دیزایر ۶۵۰ را معرفی کرد - تکفارس 

اچ تی سی گوشی مقرون به صرفه دیزایر ۶۵۰ را معرفی کرد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اچ تی سی به تازگی یک گوشی هوشمند جدید به نام دیزایر ۶۵۰ (Desire 650) را معرفی کرده است. این گوشی که پیش تر با نام دیزایر ای ۱۷ (Desire A17) شناخته می شد، یک گوشی مقرون به صرفه است که به نوعی ما را به یاد دیزایر ۶۳۰ (که اچ تی سی آن را در نیمه اول امسال به بازار عرضه کرد) می اندازد. به هر حال، دیزایر ۶۵۰ یک بدنه پشتی جالب دارد که روی آن حکاکی شده است، برای آن که گوشی بهتر در دست قرار بگیرد و البته گوشی جلوه ای منحصر به فرد داشته باشد.

از لحاظ مشخصات، دیزایر ۶۵۰ به گونه ای عمل می کند که ما می توانیم آن را استاندارد گوشی های میان رده ای در سال ۲۰۱۶ بنامیم. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی دارد، و پردازنده ای ۴ هسته ای تولید از سری اسنپ دراگون در ساخت آن به کار رفته است (هنوز مشخص نشده کدام مدل ولی احتمالاً یکی از سری هایی که با رقم ۴ شروع می شود). این گوشی از فناوری LTE ، NFC و BoomSound (که تنها وقتی هدفون به گوشی وصل است قابل استفاده است) نیز بهره می برد و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی دارد، این گوشی ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت نیز حافظه داخلی خواهد داشت.

این گوشی ۱۴۰ گرم وزن داشته، نسبت اندازه های آن ۱۴۶.۹ x 70.9 x 8.4 میلی متر و دارای یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری است. در حال حاضر، اندروید ۶ مارشمالو با رابط کاربری Sense 8 بر روی گوشی نصب شده است و هنوز مشخص نیست که آیا اچ تی سی برنامه ای برای عرضه اندروید ۷ نوقا برای این گوشی دارد یا خیر.

اچ تی سی گوشی دیزایر ۶۵۰ را در اوایل ماه دسامبر در کشور تایوان، کشوری که اچ تی سی در آن بنا شده با قیمتی حدود ۱۷۰ دلار عرضه خواهد کرد. از آن جایی که برخی از سری های جدید گوشی های دیزایر (همچون دیزایر ۵۳۰) به طور رسمی هم اکنون در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار دارند، احتمالاً دیزایر ۶۵۰ نیز به زودی در این کشور عرضه شود.

نظر شما در رابطه با این گوشی زیبا چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.