با این ۴ اپ با تاچ Mac فخر فروشی کنید - تکفارس 
با این ۴ اپ با تاچ Mac فخر فروشی کنید - تکفارس 

با این ۴ اپ با تاچ Mac فخر فروشی کنید

علی فلاح
۴ آذر ۱۳۹۵ - 01:07
با این ۴ اپ با تاچ Mac فخر فروشی کنید - تکفارس 

با استفاده از این ۴ برنامه مخصوص برای سیستم Mac ، به راحتی میتوانید فخر فروشی کنید. با ادامه این مطلب ، همراه تک فارس باشید.

در ابتدا ، هنگامی که از یکی از این نرم افزار ها استفاده می کنید ، ممکن است کسل کننده باشند. ممکن است حتی در وهله اول ، اصلا توجه شما را جلب نکنند. تا کنون ، خیلی از کاربرانی که از سیستم تاچ برنامه های apple استفاده کرده اند ، اصلا رقبتی به استفاده دوباره ( بصورت تاچ ) از آن اپ، نداشته اند. این اتفاق ممکن است برای شما هم رخ بدهد که در آخر به سراغ دکمه ی Cancel می روید.

با این وجود ، ۴ اپلیکیشن برای مک وجود دارند که اکثر کاربران سیستم Mac از آن ها برای فخر فروشی استفاده می کنند.این اپ ها ، قدرت کامل تاچ بار ( Touch Bar ) مک را نمایش می دهند. جالب این است که اکثر برنامه های لمسی برای مک توسط خود اپل طراحی و تولید شده اند اما این ۴ اپلیکیشن که قصد معرفی آن ها را داریم ، همگی توسط شرکت های دیگری به غیر از اپل طراحی و تولید شده اند. حال به معرفی ۴ برنامه قوی در حوزه ی تاچ مک می پردازیم :

PCCalc

PCCalc  که یک ماشین حساب فوق حرفه ای می باشد ، این نرم افزار بصورت پیش فرض بر روی سیستم شما نصب نیست. این اپ ، اخیرا پس از آپدیتی ، قابلیت تاچ یافته است که به کمک آن می توانید انواع محاسبات ساده و حرفه ای را انجام دهید. در اولین استفاده از این نرم افزار ، ممکن است واکنش نرم افزار به حرکات دست شما بر روی صفحه ، کمی دیر ( با تاخیر) واکنش نشان دهد.اگر به منوی شخصی سازی بروید ، امکاناتی جالب در این نرم افزار مشاهده خواهید کرد. برای پی بردن به منظورمان ، کافی است نگاهی به اسکرین شات پایین بیاندازید.

pccalc-custom-buttons-touch-bar

پس از اینکه شما در این نرم افزار محیط را با توجه به سلیقه خود فراهم کردید ، میتوانید به راحتی به انجام محاسباتی اعم از حساب کردن ریشه اعداد ، محاسبه اعداد با توان معکوس(کسری) و غیره بپردازید.

Pixelmator

یکی از حرفه ترین نرم افزار ها که بهترین جایگزین برای فتوشاپ است به شمار می رود. در این نرم افزار ، با ویژگی تاچ و لمسی بودن محیط برنمه ، طراحی ، ویرایش و ایجاد تغییرات روی تصاویر بسیار لذت بخش شده است.

pixelmator-touch-bar

۱Password

۱Password نیز یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت پسورد است که یکی از بهترین نرم افزار های لمسی برای Mac Pro است.

1password-touchbar

Photos

تنها ترین نرم افزار برای لیست سازی در اپل همین photos است. و این به این دلیل است که به صورت پیش فرض بر روی Mac pro شما نصب شده است. میتوانید از تاچ بار برای گشتن بین تصاویر خود استفاده کنید یا اینکه به ویرایش لیست بندی ها و تصاویر بپردازید.

photos-touch-bar-controls

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.