پیاده روی کنید تا بازیکنتان در NBA 2K17 قوی تر شود! - تکفارس 
پیاده روی کنید تا بازیکنتان در NBA 2K17 قوی تر شود! - تکفارس 

پیاده روی کنید تا بازیکنتان در NBA 2K17 قوی تر شود!

امید بصیری
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 23:37
پیاده روی کنید تا بازیکنتان در NBA 2K17 قوی تر شود! - تکفارس 

روزانه ۱۰,۰۰۰ قدم بردارید تا بازیکنتان در بازی جدید بسکتبال ان بی ای قوی شود! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

آیا شما میزان فعالیت خود را با فیتبیت/Fitbit اندازه گیری می کنید؟! کار خوبی می کنید و از قضا اگر بر روی کنسول یا رایانه ی شخصی خود ان بی ای توکِی ۱۷ را نیز دارید خبر خوشی برای شما داریم! ار تاریخ ۲۵ نوامبر اگر در روز بیش از ۱۰,۰۰۰ قدم بر دارید برای مدت مشخصی قابلیت ها و توانایی های بازیکن شما ارتقا می یابد، و بازیکن شما برای ۵ بازی بعدی ای که انجام می دهید قوی تر از حالت معمول خود می شود.

این قابلیت از این هفته فعال می شود و برای استفاده از این قابلیت شما باید فیت بیت خود را با بازی هماهنگ کنید، اگرچه پروسه ی دقیق این اقدام هنوز شفاف سازی نشده است. احتمالا داخل بازی نیز تغییراتی را باید به وجود بیارید و تنظیماتی را باید انجام دهید.

مدیران این نرم افزار و هم چنین بازی ان بی ای از این طرح به عنوان مشوقی برای کاربران خود نام می برند که تلاش های ورزشی آن ها در طول روز را با جوایزی در بازی های ورزشی پاسخ می دهد. این اقدام کاملاً معقول به نظر می رسد، حال هرچند که جایزه داده شده بزرگ نباشد.  مهم تر از این ها بسیار خوب است که می بینیم شرکت بزرگی همچنین ۲ کِی نیز در این طرح ها شرکت می کند و این به تولید کنندگان لوازم پوشیدنی این امید را می دهد که می توانند با بازی سازان بزرگ همکاری داشته باشند. فیت بیت پتانسیل زیادی برای تولید بازی بر روی رایانه های شخصی کنسول ها و موبایل ها دارد.

نظر شما درباره ی این طرح چیست!؟ آیا می توان آن را یک مشوق بزرگ برای ورزش کردن در نظر گرفت؟! نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید