خودتان را آماده کنید ؛ Hill Climb Racing 2 در راه است ! - تکفارس 
خودتان را آماده کنید ؛ Hill Climb Racing 2 در راه است ! - تکفارس 

خودتان را آماده کنید ؛ Hill Climb Racing 2 در راه است !

عرفان کرد
۱ آذر ۱۳۹۵ - 13:00
خودتان را آماده کنید ؛ Hill Climb Racing 2 در راه است ! - تکفارس 

اگر از طرفداران بازی زیبا و جذاب Hill Climb Racing هستید ، با تکفارس همراه شوید تا از جزئیات نسخه جدید این بازی با خبر شوید.

Hill Climb Racing یکی از اعتیاد آورترین بازی های رانندگی گوشی های هوشمند است ، که بیش از صد میلیون بار در پلی استور گوگل دانلود شده است. پس از موفقیت این بازی ، شرکت فینگرسافت (Fingersoft) خبر داده که نسخه جدید Hill Climb Racing در راه است.

توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده اند که کاربران اندروید اولین گروهی خواهند بود که قادر به دانلود این بازی هستند. این بازی در تاریخ ۲۸ نوامبر در پلی استور گوگل عرضه می شود. کاربران iOS اما باید کمی بیشتر صبر کنند ؛ چرا که نسخه iOS این بازی تا ماه دسامبر عرضه نخواهد شد.
بنا به گفته فینگرسافت نسخه جدید این بازی با امکانات بیشتری نسبت به بازی اول عرضه می شود. یکی از این ویژگی های جدید ، امکان بازی چندنفره به صورت همزمان است ؛ یعنی شما دیگر در بالا رفتن تپه ها تنها نیستید و می توانید با دوستانتان رقابت کنید.

بازی کردن با دوستانتان شما را از بیشتر از ۳۰ مرحله عبور می دهد . اگر بتوانید دوستانتان را شکست بدهید ، می توانید نامتان را در لیست پیشتازان این بازی ثبت کنید.
برای جذاب تر شدن بازی ، Hill Climb Racing 2 یک کمپین تک نفره نامحدود دارد و این امکان را به شما میدهد تا رنگ خودرو یا نوع لباس را ، به کمک سکه هایی که در طول بازی جمع آوری کرده اید ، انتخاب کنید و همانند نسخه اول ، خودروتان را ارتقا دهید.

به مانند نسخه اول ، Hill Climb Racing 2 نیز به صورت مجانی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.