ظاهرا HP پا پس نمی کشد! - تکفارس 
ظاهرا HP پا پس نمی کشد! - تکفارس 

ظاهرا HP پا پس نمی کشد!

عرفان کرد
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 13:29
ظاهرا HP پا پس نمی کشد! - تکفارس 

یکی از قوی ترین گوشی های سیستم عامل ویندوز (Windows Phone) که امسال عرضه شد موفقیت چندانی نداشته. پس از تاخیر های متعدد این گوشی در اروپا و ایالات متحده عرضه شد اما قیمت بالای آن علاوه بر مشکلاتی که برای این گوشی رخ داد ، حتی وفادارترین کاربران ویندوز فون را از خریدن این گوشی باز داشت.

به نظر می رسد HP با وجود تمام این مشکلات قصد پا پس کشیدن ندارد و می خواهد از یک گوشی دیگر نیز در فوریه سال آینده پرده برداری کند. شایعاتی مبنی بر همکاری آن ها با مایکروسافت به گوش می رسد.

این اطلاعات توسط دو منبع تایید شده که ادعا می کنند HP امور مربوط به توسعه و فروش را بر عهده می گیرد و مایکروسافت بودجه لازم را برای توسعه این گوشی فراهم می کند.

حتی گفته می شود که مایکروسافت تکنولوژی گوشی های لومیا را در اختیار HP می گذارد تا از ویزگی هایی مانند برانداز ، صفحه تمام مشکی ، روشن شدن صفحه و دوربین پیشرفته در گوشی جدیدشان استفاده کنند.

اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این گوشی منتشر نشده اما به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد در فوریه ۲۰۱۷ به همراه HP از این گوشی پرده برداری کند. شاید هم آن ها این گوشی را در MWC 2017 در فوریه به نمایش بگذارند.

نظراتتان را با مه به اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.