شاید سونی در تاریخ ۷ دسامبر از اولین بازی موبایلی خود پرده برداری کند - تکفارس 
شاید سونی در تاریخ ۷ دسامبر از اولین بازی موبایلی خود پرده برداری کند - تکفارس 

شاید سونی در تاریخ ۷ دسامبر از اولین بازی موبایلی خود پرده برداری کند

دانیال دهقانی
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 00:05
شاید سونی در تاریخ ۷ دسامبر از اولین بازی موبایلی خود پرده برداری کند - تکفارس 

شاید سونی در تاریخ ۷ دسامبر از اولین بازی موبایلی خود پرده برداری کند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

خلق استودیوی فوروارد وُرکس (ForwardWorks) توسط سونی تقریباً دارد به مرحله نشان دادن دلایل خود نزدیک می شود، چرا که به نظر می رسد این غول ژاپنی قصد دارد تا ماه آینده از اولین بازی موبایلی خود پرده برداری کند. دومین تلاش سونی در زمینه ارائه بازی های موبایلی هم به احتمال قوی تا اوایل سال ۲۰۱۷ خیلی جدی دنبال نشود.

طبق سخنان تاکاشی موچیزوکی (Takashi Mochizuki) از وال استریت ژورنال (WallStreet Journal)، سونی قصد دارد تا از بازی های آینده خود و شرکایش در پروژه های مربوط به بازی های گوشی های هوشمند در تاریخ ۷ دسامبر رونمایی کند. او همچنین اشاره کرد که اولین موج از این بازی ها ابتدا در ژاپن عرضه می شوند، پس نباید انتظار عرضه جهانی آن ها تا قبل از آغاز سال ۲۰۱۷ را داشت.

گزارش های قبلی حاکی از این بود که استودیوی فوروارد ورکس در حال آماده کردن بالغ بر ۶ بازی از خانواده پلی استیشن برای عرضه بر روی اندروید و آی او اس تا ماه مارس ۲۰۱۸ است. اگرچه برخی، یا شاید هم تمامی این عناوین در تاریخ ۷ دسامبر رونمایی شوند، ولی شاید تا سال بعدی به بازار عرضه نشوند.

آوردن برخی از عناوین مربوط به پلی استیشن به پلتفرم گوشی های هوشمند می تواند کار پیچیده تری نسبت به خلق یک بازی جدید و نو از پایه و اساس مختص گوشی های هوشمند باشد. شاید به همین علت است که استودیوی فوروارد ورکس به زمان بیشتری برای عرضه اولین بازی های موبایلی اش نیازمند است.

خبر خوب این است که گیمرها می توانند منتظر ورود جدی نینتندو به عرصه بازی های مربوط به گوشی های هوشمند باشند. با مشخص شدن زمان عرضه بازی Super Mario Run برای آی او اس، به نظر نینتندو گوی رقابت را از سونی ربوده است، اما اگر خود این شرکت بخواهد، سونی هنوز هم فرصت دارد تا به رقابت باز گردد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ به نظر شما سونی چه عناوینی را برای عرضه بر روی پلتفرم گوشی های هوشمند آماده خواهد کرد؟ نقطه نظرات خود پیرامون این خبر را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.